ژست درخشان MS Dhoni برای کارکنان Chepauk پس از صلاحیت نهایی CSK. نگاه کن

عکس فایل MS Dhoni© BCci/Sportzpics

مردی با قلب طلا، ام اس ثونی، نه تنها به خاطر کارهایی که در زمین برای هند و چنای سوپر کینگز انجام داده، بلکه برای مردی که خارج از زمین است، اسطوره بازی است. پس از اینکه CSK گجرات تایتانز را شکست داد و به فینال IPL 2023 راه یافت، Dhoni در آخرین بازی این تیم در ورزشگاه خانگی خود در این فصل، ادای احترام زیبایی به تیم Chepauk کرد. CSK ویدئویی از ژست Dhoni را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و عمل “تالا” قلب همه را به دست آورد.

Dhoni ابتدا برای کارکنان زمین امضا امضا کرد و قبل از اینکه چیزی در پاکت های مهر و موم شده به آنها بدهد، روی عکس ها کلیک کرد. اگرچه فاش نشد که چه چیزی در پاکت وجود دارد، اما به نظر می رسید که کاپیتان CSK در حال توزیع جوایز نقدی بین کارکنان است. اینم ویدیو:

در مقدماتی 1، چنای سوپر کینگز یک تیم انعطاف‌پذیر جاینت گجرات را با 15 دوش روی سطح چسبنده رام کرد تا به دهمین فینال IPL خود در روز سه‌شنبه برسد و روند قابل توجه خود را در مسابقات افزایش دهد. پس از اینکه هاردیک پاندیا تصمیم گرفت کاسه بازی کند، CSK به خوبی توانست به امتیاز 172 برای 7 برسد.

با توجه به شرایط، ثابت شد که بسیار بیشتر از یک مجموع رقابتی است زیرا گجرات تایتانز یک روز تعطیلی نادر داشت تا با 157 در 20 اور به پایان برسد. رشید خان با 16 توپ 30 تایتان هواداران CSK را عصبی کرد، اما این برای تایتان ها کافی نبود.

با این حال، مدافع عنوان قهرمانی شانس دیگری برای رسیدن به دومین فینال متوالی در مرحله مقدماتی 2 در روز جمعه خواهد داشت.

MS Dhoni، تاکتیکیست چیره دست CSK، از برتری خانگی نهایت استفاده را برد و قهرمانان چهار دوره را در 14 بازی به دهمین فینال خود برد. CSK در نسخه های 2016 و 2017 شرکت نکرد.

راویندرا جادجا (4-0-18-2) چرخاننده دست چپ با طلسم درخشانی برای سوپر کینگز یک چرخش ستاره ای ایجاد کرد که در آن او خفاش های حریف را خفه کرد تا انتقام شکستی که در افتتاحیه مسابقات متحمل شده بودند را بگیرد. ماتیشا پاتیرانا، ماهیش تکشانا و دیپال چهار نیز هر کدام با دو ویکت به کار خود پایان دادند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله