ژست تاثیرگذار روهیت شارما پس از قرن شوبمن گیل در مسابقات مقدماتی IPL 2023 برنده اینترنت شد. نگاه کن

شوبمن گیل شوبمن گیل با 60 توپ 129 – سومین صد به علاوه او در فصل – گجرات تایتان را به امتیاز خیره کننده 233/3 در مقابل هندی های بمبئی اینجا در دومین مسابقه مقدماتی IPL در روز جمعه رساند. گیل با قدرت شروع کرد و در نیمه دوم اینینگ به خشونت پرداخت تا با ضربه خیره کننده خود در مجموع 7 تا 4 و 10 شش را شکست. در این روند، گیل 138 دوش برای ویکت دوم اضافه کرد و B Sai Sudharsan از بازی با کمانچه دوم با توپ 31-43 خوشحال بود قبل از اینکه اخراج شود. ضربه تندباد گیل او را به دومین ضربه زن هندی پس از ویرات کوهلی (2016) و چهارمین در تاریخ پس از جاس باتلر (2022) و دیوید وارنر (2016) تبدیل کرد که بیش از 800 ران در یک فصل IPL به ثمر رساند.

گیل در اور دوازدهم، آکاش مادوالا (1/53) قهرمان بازی آخر MI را با سه شش فاصله زد و از مرز 800 ران عبور کرد و به فرم خود ادامه داد تا به تنهایی پیشتاز گجرات تایتانز باشد.

او پنجاه توپ خود را از میان 32 توپ با دو شش و سه توپ چهار به ثمر رساند و انبوهی از شش ها را در مقابل دریانوردان و اسپینرها در ورزشگاه نزدیک به مملو از نارندرا مودی به راه انداخت.

گیل همچنین از 62 توپ 124 یاشاسوی جیسوال پیشی گرفت و بالاترین امتیاز انفرادی فصل را به نام خود ثبت کرد و هندی‌های بمبئی در هر دو بار هدف قرار گرفتند.

در این روند، این بازیکن 23 ساله همچنین از Faf du Plessis از RCB (730 دوش) پیشی گرفت و برنده جام نارنجی شد.

همچنین، Gill’s 129 از امتیاز 122 ویرندر سهواگ در برابر چنای سوپر کینگز در فصل 2014 به عنوان بالاترین امتیاز توسط یک batsman در پلی آف IPL پیشی گرفت.

پس از 30 دقیقه تاخیر در شروع به دلیل بارندگی، GT شروعی آرام داشت.

لحظه بزرگ در انتهای بازی ششم رخ داد، زمانی که تیم دیوید از وسط فاصله گرفت تا به گیل کمک کند و GT پاورپلی را با 50/0 به پایان رساند.

اولین موفقیت برای MI در اور هفتم اتفاق افتاد، زمانی که پیوش چاولا در هنگام زایمان با پای ویدیمن ساها (18) برخورد کرد.

گیل مطمئناً شانس با او داشت زیرا توانست دو برابر توپ های کومار کارتیکیا را زنده بماند.

پس از اینکه ایشان کیشان نتوانست ضربه‌زن را به سمت پایین هدایت کند و یک لبه درونی بود که توپ را به سمت لنت‌هایش منحرف می‌کرد، گیل ضربه بعدی را در هوا زد و متوجه شد که توپ بسیار نزدیک به بازیکن در عمق میانه می‌افتد.

[درنیمهراهGTreached91foronewithGillbringingupthnimth-5th-threached،اماباادب،پسرانگیلقهرماناندفاعیراکشتند،142درنیمهدومفرارکردند[НапаўдарозеGTдасягнуў91заадзінаГілпрывёўдапятагапаўсэнчурыАледзякуючынаціскуГіладзейнымчэмпіёнамудалосязрабіць142прабежкіўдругімтайме[AtthehalfwaymarkGTreached91foronewithGillbringinguphisfifthhalf-centuryButcourtesyGill’sonslaughtthedefendingchampionsmanaged142runsinthesecondhalf

موضوعات مطرح شده در این مقاله