ژست «انگشت روی لب» گوتام گامبیر به طرفداران RCB پس از آخرین برد توپ LSG. نگاه کن

گوتام گابهیر پس از آخرین پیروزی LSG با توپ، طرفداران RCB را ساکت کرد© توییتر

او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، اما نمی توانید او را نادیده بگیرید. گوتام گامبیر شخصیتی است که دوری از تیترها برایش سخت است. پس از پیروزی هیجان‌انگیز لاکنو سوپر جاینتز (LSG) مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز دوشنبه، ژست گامبیر به طرفداران میزبان رسانه‌های اجتماعی را به جنون وارد کرد. زمانی که لاکنو پیروزی 1 ویکتی را بر تیم بنگالورو به ثمر رساند، گامبیر واقعاً هیجان زده بود.

لاکنو که تنها به 5 ران برای بردن از 6 توپ آخر نیاز داشت، 3 ویکت در دست داشت و جفت مارک وود و جیدف اونادکات در وسط بود. RCB موفق شد دو ویکت را از بین آن 6 توپ انتخاب کند، اما ضربه ای که دینش کارتیک، دروازه بان ویکت اوور (Dinesh Karthik) روی آخرین توپ اوور انجام داد، باعث شد LSG یک بازی هیجان انگیز را راه اندازی کند.

Gambhir پس از برد تیمش به طور قابل درک الهام گرفت. او پس از دست دادن با بازیکنان RCB، ژست “انگشت روی لب” را به هواداران میزبان داد. این ویدیو هم اکنون در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

برد 213 ران سوپرجاینت ها بر رویال چلنجرز یکی از موفق ترین تعقیب و گریزها در تاریخ لیگ T20 بود. او پس از راجستان رویالز (224 در مقابل پادشاهان پنجاب)، هندی های بمبئی (219 مقابل چنای سوپر کینگز) و راجستان رویالز (219 در مقابل دکن چارجرز) در رده چهارم قرار دارد.

RCB از ارسال 212 دوش روی تخته راضی بود و ویرات کوهلی (61)، فاف دو پلسیس (79) و گلن ماکسول (59) بیشترین امتیاز را انجام دادند.

برای LSG، مارکوس استوینیس (65 ​​از 30)، نیکلاس پوران (62 از 19) و آیوش بادونی (30) منتخب خفاش‌ها بودند. این برد لاکنو سوپر جاینتز را به صدر جدول رده بندی IPL 2023 رساند، در حالی که رویال چلنجرز بنگلور به رده هفتم سقوط کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله