ژاپن در سال 2021 میزبان جام جهانی باشگاه ها خواهد بود

ژاپن میزبان جام جهانی باشگاه های 2021 خواهد بود

ژاپن پیش از این هشت بار میزبان جام جهانی باشگاه ها بوده است.© توییتر


روز جمعه جیانی اینفانتینو ، رئیس فیفا ، ژاپن در قالب فعلی خود میزبان جام جهانی باشگاه ها خواهد بود و نسخه گسترده آن از مسابقات پس از به تعویق افتادن به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا ، هنوز به موقع است. این بدان معناست که دو قهرمانی باشگاه های جهان در یک سال برگزار می شود و قطر از 1 تا 11 فوریه میزبان شماره 2020 خواهد بود ، قبل از اینکه نسخه دیگری از هفت تیم در ماه دسامبر در ژاپن منتشر شود. ژاپن پیش از این هشت بار میزبان جام جهانی باشگاه ها بوده است که آخرین بار در سال 2016 برگزار شده است.

بوق تجاری

جام جهانی باشگاه های پردرآمد و به روز شده با 24 تیم ، از جمله هشت تیم از اروپا ، قرار بود سال آینده در چین برگزار شود ، اما رقابت های گسترده بعد از به تعویق افتادن یورو 2020 و جام ملت های آمریکا در ژوئن آینده ، بعدا آغاز می شود. و جولای

اینفانتینو گفت: “با توجه به وضعیت Covid-19 ، که منجر به انتقال مسابقات قهرمانی جدید باشگاه های جهان به روز شد … ما تصمیم گرفتیم مسابقات قهرمانی جهان باشگاه ها را در قالب فعلی خود در دسامبر 2021 دوباره سازماندهی کنیم ، و حق برگزاری در ژاپن را به ما اعطا کردیم.” به دنبال جلسه شورای فیفا در روز جمعه.

بالا رفته

این بدان معناست که هر یک نماینده از اروپا ، آمریکای جنوبی ، آمریکای شمالی و مرکزی ، آفریقا ، آسیا و اقیانوسیه حضور خواهند داشت و قهرمانان ژاپن ترکیب را کامل خواهند کرد.

بایرن مونیخ به نمایندگی از اروپا در رقابت های ماه فوریه قطر ، جایی که آلمانی ها به دنبال جانشین لیورپول ، برنده آخرین جام جهانی باشگاه های یک سال پیش در دوحه هستند ، خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله