ژان لاپورتا: بارسلونا برای به خدمت گرفتن لیونل مسی هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد

ژان لاپورتا، رئیس بارسلونا، روز دوشنبه گفت این باشگاه “همه کاری را که ممکن است” انجام خواهد داد تا لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی خود را برای فصل آخر خود بازگرداند. مهاجم پاری سن ژرمن قرار است در تابستان با پایان قراردادش جدا شود و بارسلونا قهرمان جدید لالیگا امیدوار است علیرغم علاقه شدید عربستان سعودی بهترین گلزن تاریخ خود را بازگرداند. مسی پس از دوران باشکوهی در بارسلونا، دو فصل کم رنگ را در پاریس گذراند، جایی که او چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و 10 عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورد و هنوز هم مورد تحسین هواداران آنجاست.

لاپورتا گفت که با مسی صحبت کرده است تا بتواند رابطه بین آنها را که در سال 2021 از آنجا جدا شد، ترمیم کند. مسی می خواست در بارسلونا بماند، اما باشگاه به دلیل بدهی بیش از یک میلیارد یورویی (1.1 دلار) نمی توانست او را حفظ کند. میلیارد).

لاپورتا به شبکه تلویزیونی کاتالونیا گفت: “من با لئو صحبت کردم تا به نحوی شرایطی را که اتفاق افتاد تغییر داد، که در آن مجبور شدم باشگاه را بالاتر از همه چیز قرار دهم، حتی برای او که بهترین بازیکن جهان است.”

“حقیقت این است که گفتگوی بسیار ملایمی بود، بسیار زیبا، و ما اخیرا به هم پیامک فرستادیم – من جام جهانی را به او تبریک گفتم.”

در ساعات اولیه بامداد دوشنبه، پس از اینکه بارسلونا با نتیجه 4-2 اسپانیول را شکست داد و لالیگا را به پایان رساند، لاپورتا در توییچ گفت که “ما هر کاری از دستمان بر بیاید” برای به خدمت گرفتن مسی انجام خواهیم داد. با این حال، او در تلویزیون 3، محتاط تر بود.

لاپورتا گفت: “او بازیکن پاری سن ژرمن است و کاری که ما انجام خواهیم داد این است که تیم را در همه زمینه ها ارتقا دهیم، ما قبلا روی آن کار کرده ایم.”

من فکر می کنم بد است که در مورد لئو صحبت کنیم زیرا او به تیمی مانند پاری سن ژرمن تعلق دارد و باید تا پایان فصل صبر کنیم تا او تمام شود و سپس می توانیم قبل از آن با آرامش بیشتری صحبت کنیم. .

هفته گذشته خبرگزاری فرانسه گزارش داد که منابع نزدیک به مذاکرات گفتند که “تصمیم گرفته شد” مسی فصل آینده به عربستان سعودی برود.

با این حال، لاپورتا گفت که با وجود پول پیشنهادی در خاورمیانه – طبق گزارشات 400 میلیون دلار در سال – بارسلونا می تواند امضای مسی را به چالش بکشد.

لاپورتا افزود: “با تمام احترامی که برای عربستان سعودی قائلم، بارسا بارسا است و اینجا خانه اوست.” “ما می توانیم با همه رقابت کنیم. تاریخ از ما حمایت می کند، احساسات بسیار قوی هستند، ما همچنین 400 میلیون طرفدار در سراسر جهان داریم.”

بارسلونا به بیش از 200 میلیون یورو پس انداز یا درآمد جدید نیاز دارد تا بتواند بدون محدودیت تحت قوانین بازی جوانمردانه مالی لالیگا فعالیت کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله