مردانی که در یک کشتی کریکت بازی می کنند، روشی مبتکرانه برای جلوگیری از افتادن توپ در دریا پیدا کرده اند. نگاه کن

نیاز مادر اختراع است. این بیانیه برای همه حوزه های زندگی از جمله ورزش اعمال می شود. همین امر در طول یک مسابقه سرگرم کننده کریکت در کشتی مشاهده شد. اشتیاق به کریکت بسیار زیاد است و این در بازی روی عرشه کشتی دیده شد. با این حال، زمانی که یکی از خفاش ها به آن ضربه ای بلند زد، توپ به نظر می رسید که در دریا افتاده است. اما کار نکرد. یک ایده ساده اما درخشان وجود داشت که مانع از افتادن توپ به دریا شد. مردان توپ را به طناب بستند که به آنها اجازه می داد به راحتی ریکاوری کنند.

تماشا کنید: مردانی که در کشتی بازی می کنند راهی برای جلوگیری از افتادن توپ به دریا پیدا می کنند

صحبت در مورد کریکت، پس از جام جهانی T20 2022، جایی که هند نتوانست از مرحله نیمه نهایی فراتر رود، گمانه زنی هایی در مورد اینکه آیا باید خون و ایده های تازه به تیم T20I تزریق شود وجود دارد. بسیاری از گزارش ها حاکی از آن است که هاردیک پاندیا پس از جام جهانی به طور مرتب این شانس را پیدا می کند که کاپیتان T20Is هند باشد، که گواهی بر این امر است. در حالی که بحث ها در این زمینه ادامه دارد، راوی شاستری، سرمربی سابق هند پیشنهاد کرده است که زمان آن است که به جوانان فرصتی برای حضور در تیم T20I داده شود. در یک بحث در ESPNCricinfo، یکی از اعضای میزگرد پرسید: “شوبمن گیل، یاشاسوی جیسوال، هاردیک پاندیا در شماره 3، سوریاکومار یداو، تیلاک ورما، جیتش شارما، یک تیم بسیار تازه از گذشته، آیا آنها در 6 تیم برتر هستند؟”

شاستری پاسخ داد: «مسلماً، اگر باید در مورد آن فکر کنند، باید همین الان آن را آشکار کنند. بازیکنانی مانند ویرات کوهلی، روهیت شارما، آنها ثابت شده اند. اما من به آن سمت می روم تا آنها فرصت ها و قرار گرفتن در معرض دید را داشته باشند در حالی که شما Virats و Rohits را برای ODI و تست کریکت تازه نگه دارید. تمرکز شما در آنجا، با آن تجربه، باید به سمت تست کریکت، کریکت قرمز توپ برای جام جهانی آزمایشی آینده تغییر کند. قطعاً بسیار شبیه به جایی است که ساچین و راهول و سوراو و لاکسمن بودند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله