“چیزی گم شده”: خمیر سابق هندی در برابر ستاره خارجی KKR در IPL 2023 سخت می شود

شوالیه سواران کلکته در جریان IPL 2023© BCCI

آکاش چوپرا، بازکننده سابق تیم کریکت هند تحت تاثیر عملکرد آندره راسل برای کلکته نایت رایدرز (KKR) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 قرار نگرفت. راسل در اولین بازی مقابل پنجاب کینگز شروع خوبی داشت، اما در بازی بعدی موفق نشد. در این دو بازی امتیازات زیادی کسب کرد زیرا رشید خان در آخرین بازی مقابل گجرات تایتانز او را ارزان اخراج کرد. چوپرا قبل از بازی KKR مقابل سان رایزرز حیدرآباد گفت بازیکنانی مانند رینکو سینگ و کاپیتان نیتیش رانا پیشرفت کرده اند اما فرم راسل همچنان یکی از نگرانی های اصلی تیم کلکته است.

“کلکته یک تیم در حال چرخش است. به نظر می رسد این تیم دچار مشکل است. خفاش آندره راسل تا الان اصلا حرف نزده است. به نظر می رسد چیزی در ضربه زدن کم است، اما رینکو سینگ یک روز می آید، ونکاتش ایر یک روز دیگر می آید و اکنون نیتیش رانا نیز گلزنی کرده است.”

هم نیتیش رانا و هم ونکاتش ایر در آخرین بازی فرم خود را در برابر GT پیدا کردند زیرا رینکو همه را با پنج شش در پنج توپ حیرت زده کرد تا یک برد هیجان انگیز را برای تیم به ارمغان آورد.

چوپرا به طور کلی از تیم ضربه زدن تمجید می کرد و سعی می کرد پیش بینی کند که آنها در برابر SRH چگونه عمل خواهند کرد.

ونکی ایر خوب بازی کرد، در دو بازی خیلی خوب بازی کرد. دستور ضربه زدن او کمی بالا و پایین شده است. او ممکن است به زدن در شماره 3 ادامه دهد، ممکن است باز شود یا به شماره 4 منتقل شود. اگر راسل گل بزند، وضعیت تیم به طور ناگهانی حتی بیشتر خواهد شد.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله