“او می تواند یک برنده مسابقه باشد”: کمک مربی پنجاب کینگز در یانگستر

به گفته برد هادین، دستیار مربی پنجاب کینگز، پرابسیمران سینگ، بازکننده جوان، در نقشی “پرفشار” بازی می کند و اگر ثبات داشته باشد، می تواند بازیکن بسیار “خطرناکی” باشد. ویکت بان 22 ساله در بازی مقابل راجستان رویالز توپ 60 درخشانی 34 توپ را شکست، اما در دو بازی بعدی موفق به ایجاد اردک های پشت سر هم نشد. اما حدین از خوب بودن بازی در چند بازی بعدی حمایت کرد و گفت که جایگاهش در ترکیب اصلی تیم امن است.

ما در بازی مقابل راجستان (رویالز) دیدیم که او بسیار با استعداد است. وقتی او وارد زمین می‌شود، قدرت زیادی دارد و شوت‌های زیادی در زمین می‌زند و می‌تواند برنده مسابقه باشد. باخت ویکت به گجرات تایتانز در روز پنجشنبه.

“بنابراین فقط این موضوع است که او اکنون سرعت و نقش خود را درک کند. ما او را به سبک بازی مورد نیاز خود در شش اور اول برمی‌گردانیم و بازی پرخطری خواهد بود. بنابراین شما شاهد چند نمایش خوب و چند عملکرد بد خواهید بود.” حددین در پاسخ به این سوال که آیا پنجاب گزینه های کافی در بالای جدول دارد در صورتی که پرابسیمران به اشتباه خود ادامه دهد، گفت: “بله، ما گزینه های زیادی در تیم خود داریم. ، اما در حال حاضر نقش او برای انجام یک بازی واقعاً فعال امن است.

ما در این تورنمنت دیده‌ایم که اگر چند بازی اضافی به بچه‌ها بدهید، معمولاً خوب می‌شوند، بازیکنان فوق‌العاده با استعدادی هستند و او نقشی پرفشار بازی می‌کند، در شش اور اول، بازی را انجام می‌دهد تا ما جایی که او راحت است

بدیهی است که او دوست دارد چند دوش دیگر داشته باشد، اما می‌دانید که چه اتفاقی می‌افتد. پنجاب بار دیگر از ضربه زدن به ضربات نیمه همتراز رنج برد زیرا پس از اینکه از آنها خواسته شد ابتدا 153 را برای 8 ضربه بزنند، موفق شدند. توپ گیران به عمق بازی فرو رفتند اما در نهایت گجرات هدف را با یک توپ بازنگری کرد.

فکر می‌کنم بازی امروز ما بود، احتمالاً در پایان 20-30 دوش را در آنجا گذاشتیم و این احتمالاً تفاوت در نتیجه بود.

“در آخرین بازی ما فکر می‌کردم حیدرآباد خوب بازی کرده است و این بار احتمالاً تقصیر ما بود که خفاش از تعداد کمی از بازیکنان استفاده نکرد و احتمالاً برای یافتن آن 20 و 30 ران کمی فعال‌تر بود.” حدین در پاسخ به این سوال که آیا نرخ ضربه زدن مشکلی دارد، گفت: “بله، بدیهی است که این بخش بزرگی از این بازی است. ما دیدیم که بچه‌ها در آخرین بازی حرکتی را به سمت باطن ایجاد می‌کنند و باید مراحل مختلف زمان شروع بازی، زمان مصرف دارو و توقف اعتصاب و کار کردن با یک و دو را تشخیص دهند و سپس مرزها معمولاً از آنجا دنبال می‌شوند. لیام لیوینگستون ستاره همه کاره روز پنجشنبه پس از ورود از انگلیس در روز دوشنبه به تیم ملحق شد.

هدین در پاسخ به سوالی درباره او گفت: “او به تازگی از پرواز خارج شد، خواهیم دید که در چند روز آینده کجاست. او به تازگی از یک مصدومیت طولانی برگشته است، بنابراین ما فرصتی برای بررسی داریم. در 24 ساعت گذشته در مقابل او قرار خواهد گرفت. ما در بازی بعدی چیزهای بیشتری خواهیم دانست.

موضوعات مطرح شده در این مقاله