چگونه وارون چاکرابورتی چوک SRH را برای بیرون کشیدن KKR از آرواره های شکست انجام داد

نایت رایدرز کلکته در مقابل سان رایزرز حیدرآباد در لیگ برتر هند (IPL) در روز پنجشنبه شاهد پیروزی چشمگیر مردان نیتیش رانا بود که در مقطعی از بازی بعید به نظر می رسید. Sunrisers که فقط به 38 دویدن در 5 اور آخر نیاز داشت، به لطف اجرای جادویی بولینگ وارون چاکرابورتی، به معنای واقعی کلمه در تعقیب و گریز خفه شد. اسپینر کهنه کار که وظیفه دفاع از 8 ران در فینال اوور را داشت، به شایستگی بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد.

با عبدالصمد و بوونشوار کومار در وسط، Sunrisers به ​​9 ران از اوور برای پیروزی در مسابقه نیاز داشت. با این حال، چاکرابورتی تنها 3 ران از 6 توپ را در حالی که ویکت صمد را انتخاب می‌کرد تا نایت رایدرز را با پیروزی 5 ران به دست آورد.

ضربان قلب من در اوور آخر به 200 رسید اما می‌خواستم آنها به قسمت بیشتری از زمین برسند. توپ اغلب می لغزید و بهترین شرط من سمت بلندتر بود و این تنها امید من بود. چاکرابورتی در مراسم معرفی گفت: اولین اوور من 12 ران زد، مارکرام با 2 چهار ضربه به من زد و بازی به این ترتیب پیش می‌رود.

این فقط این نیست که چاکرابورتی در فینال نایت رایدرها را به بازی بازگرداند. او در مجموع 3 اور را در هنگام مرگ انجام داد که دو اور دیگر اورهای 16 و 18 بودند. در آن دو اور، چاکرابورتی نیز برای ضربه زدن بسیار دشوار بود. اسپینر اسرارآمیز تنها 9 دوش را در این دو اور واگذار کرد و با رقم ترکیبی 1/20 در 4 اور به پایان رسید.

وارون در مورد تغییراتی که در بولینگ خود به ارمغان آورده است، پس از بازی گفت: “سال گذشته با سرعت 85 کیلومتر در ساعت بولینگ می‌کردم، چیزهای زیادی را امتحان می‌کردم و متوجه شدم که باید روی انقلاب‌هایم کار کنم و روی آن کار کردم. آی تی. “

انجام 38 دوش از 30 توپ برای هیچ تیمی در هیچ سطحی کار بزرگی نبود. اما وارون چاکرابورتی با سه اور اقتصادی خود در هنگام مرگ، به معنای واقعی کلمه Sunrisers حیدرآباد را خفه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله