چه چیزی باعث درگیری بین ویرات کوهلی و گوتام گامبیر شد؟ داستان طوفان پس از بازی

یک تریلر کم امتیاز بین رویال چلنجرز بنگلور و سوپر جاینتز لوکهنو با پیروزی مردان فاف دو پلسیس در 18 ران در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز یکشنبه به پایان رسید. با این حال، به جای قهرمانی های بولینگ RCB، نکته برجسته مسابقه بین ویرات کوهلی و گوتام گامبیر بود. پس از پایان مسابقه، بحث و تبادل نظر شدیدی بین دو طرفدار کریکت بر سر برخی اتفاقات رخ داده در مرحله پایانی مسابقه رخ داد. با این حال، به نظر می رسید که مقدمات این زد و خورد چندین فریم زودتر فراهم شده بود.

این درگیری بین نوین الحق از LSG و کوهلی بود که به طور بالقوه نقطه شروع طوفان بود. گفته می شود که این حادثه بین روزهای 16 تا 17 زمانی که کهلی با نوین درگیر شد، رخ داده است. این درگیری حتی آمیت میشرا از LSG را بر آن داشت تا بین این دو میانجیگری کند، اما در عوض با کوهلی، هم تیمی هندی سابق او مشاجره در گرفت. با این حال، به نظر می رسد کهلی به میشرا گفته است که سعی کند کمی به ذهن نوین وارد کند، نه او.

حتی محمد سراج بازیکن RCB هم از نوین خوشحال به نظر نمی رسید و این از قیافه او مشخص بود.

پس از بازی، نوین و ویرات همچنین یک دست دادن ناخوشایند را رد و بدل کردند که در آن ضربان‌ساز افغان از آزمایش RCB ناراحت به نظر می‌رسید. لحظاتی بعد، کاپیتان LSG، KL Rahul نیز به نظر می رسد سعی کرده است که همه چیز را بین این دو صاف کند. در ویدیوی دیگری، به نظر می‌رسد که نوین حتی با اصرار کاپیتانش راهول از صحبت با کهلی خودداری کرده است.

بعداً درگیری بین کوهلی و گامبیر شروع شد و دو بازیکن قدرتمند کریکت بر سر حوادثی که در چند مسابقه اخیر در زمین رخ داده بود با هم بحث کردند. نقطه شروع Gambhir-Kohli احتمالاً گفتگوی بین Kyle Myers و Virat Kohli بود. پس از این حادثه گامبیر و کوهلی به سختی متوقف شد. Naveen، Gambhir و Kohli به دلیل نقض قوانین رفتاری توسط IPL به شدت جریمه شده اند.

در حالی که Gambhir و Kohli 100٪ از مبلغ بازی مربوطه خود را جریمه کردند، Naveen 50٪ جریمه شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله