“شما آنچه را که لیاقتش را دارید دریافت می کنید”: LSG Pacer Naveen-ul-Haq در نبرد خارج از میدان به مصاف ویرات کوهلی می رود.

ویرات کوهلی در پیروزی رویال چلنجرز بنگلور مقابل سوپر جاینتز در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana در روز دوشنبه مردی پرمشغله باقی ماند و در تعدادی از نبردهای میدانی شرکت کرد. مشاجره تند خفاش‌باز RCB با مربی LSG گوتام گامبیر به یکی از موضوعات مورد بحث در رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است. اما همه چیز از درگیری کهلی با نوین الحق، نوازنده افغان در حالی که او در حال ضرب و شتم بود، شروع شد. صبح روز سه‌شنبه، نوین در اینستاگرام خود مطلبی را منتشر کرد که به نظر می‌رسید پاسخ کوهلی به درگیری در میدان باشد.

او در یک استوری اینستاگرامی که به نظر می رسد تحت تاثیر کهلی قرار گرفته است، نوشت: «شما آنچه را که لیاقتش را دارید، به دست می آورید، اینطوری باید باشد و راهش همین است».

c8b6mt7

کوهلی قبلاً به اینستاگرام نیز رفته بود و پیامی رمزآلود را به اشتراک گذاشته بود که در آن درباره حقایق و حقایق صحبت می کرد.

«هر چیزی که می شنویم عقیده است، نه واقعیت. ویرات کهلی در استوری اینستاگرام خود با اشاره به نقل قولی که به امپراتور روم مارکوس اورلیوس آنتونینوس نسبت داده شده است، نوشت.

جدال بین کوهلی و گامبیر پس از آن اتفاق افتاد که RCB LSG را با نتیجه 108 شکست داد و امتیاز 126 بر 9 را در 20 اور به ثمر رساند، در حالی که KL Rahul در تلاشی ناموفق برای پیروزی تیمش از ناحیه پا آسیب دید.

کوهلی سقوط ویکت LSG را در طول اینینگ های آنها در تهاجمی متحرک علامت تجاری خود جشن گرفت. او در حال دمیدن بوسه برای جمعیت دیده شد.

کوهلی، بت‌باز تیم رویال چلنجرز بنگلور و گامبیر، مربی لاکنو سوپر غول‌ها، هر دو به یک جرم سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اقرار کردند.

جدای از این، نوین الحق، بازیکن LSG نیز به دلیل نقض قانون رفتار، 50 درصد از هزینه مسابقه خود را جریمه کرد. نوین الحق بر اساس ماده 2.21 قانون رفتار IPL به جرم سطح 1 اعتراف کرد.

در دیدار قبلی بین دو طرف در ماه گذشته، گامبهیر، مربی LSG، به تماشاگران خانگی RCB نشان داد که پس از پیروزی LSG با اختلاف کم، سکوت کنند. زمانی که تیم آنها یک ویکت را از دست داد، کوهلی نه تنها بوسه های خود را برای تماشاگران لاکنو دمید، بلکه با فشار دادن انگشت خود روی لب هایش به تقلید از علامت سکوت، گامبیر را نیز تقلید کرد.

پس از پایان مسابقه، این دو با هم دست دادند و اوضاع خوب به نظر می رسید.

کایل مایرز بازکننده LSG به سمت کوهلی رفت و وقتی گامبیر آمد و مایرز را برد شروع به گفتن کرد. بلافاصله پس از این حادثه، ویدئویی از این مسابقه گوتام گامبیر را در حال گفتگوی پر جنب و جوش با ویرات کوهلی نشان داد. بازیکنان دیگری از جمله KL Rahul و کادر پشتیبانی دیده شدند که آنها را از هم جدا کردند. سپس کوهلی در حال گفتگوی طولانی با کاپیتان LSG KL Rahul دیده شد.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله