“چهره های بزرگ…”: انگلیس در مورد اینکه چرا تبادل گرم Virat Kohli-Gautam Gambhir “درخشنده” بود فوق العاده است.

تصویری که تبادل گرم بین ویرات کوهلی و گوتام گامبهیر را نشان می دهد© توییتر

جدای از اقدام پر اکتان در زمین در IPL 2023، یکی از بحث های مهم در لیگ غنی، جدال بین ستاره های تیم های مختلف بوده است. گفتگوی داغ ویرات کوهلی ستاره رویال چلنجرز بنگلور با مربی لاکنو سوپر غول‌ها، گوتام گامبیر و نوین الحق پیسر. یا سخنان خشم آلود محمد سراج ستاره RCB با فیل سالت و دیوید وارنر از دهلی کپیتالز. به نظر می رسد که حوادث بسیار زیاد است. و گریم سوان، بزرگ انگلیسی، فکر می‌کند که برای IPL عالی است.

من در تمام زندگی‌ام کریکت بازی کرده‌ام، گاهی اوقات احساسات در زمین بالا می‌رود. می دانید چه، وقتی آنها این کار را می کنند برای لیگ خوب است. هرگز نباید آنقدر سعی کنید بازیکنان را پرورش دهید که دلشان در آستین نباشد. یکی از دلایلی که ویرات کهلی ویرات کوهلی است این است که او بسیار به کریکت خود علاقه دارد. او چنان در چهره شماست که بسیاری از بازیکنان را می ترساند. با این حال، برخی از بازیکنان فکر می‌کنند که این کار خیلی زیاد است. گوتام گامبیر و ویرات کوهلی همیشه راه خود را خواهند داشت. آنها شخصیت های بزرگی هستند که با هم بازی بزرگ شده اند. بنابراین گوتام هرگز از ویرات عقب نشینی نخواهد کرد. باعث خنده ام شد. سوان، کارشناس IPL از پخش کننده دیجیتال رسمی جیو سینما، به NDTV گفت.

“نشان دادن اشتیاق خوب است. خوب است که کاسه داران سریع کاسه بزنند و سپس به خفاش ها نگاه کنند. همچنین برای یک بولر سریع خوب است که خفاش‌ها را بیرون بیاورد و با آنها خداحافظی کند. من هیچ مشکلی با آن ندارم. تا زمانی که بازی بعد از بازی وجود داشته باشد، دست دادن است و تصویر بدی روی صفحه نمایش وجود ندارد. سپس من برای اشتیاق در زمین هستم. به من اعتماد کن، من تمام عمرم Ashes را بازی کردم، در مقایسه با آنها چیزی نیست.”

وقتی در یک سوال جداگانه از او پرسیده شد، آیا مناقشه کوهلی-گامبیر “درخشش را از IPL گرفته است؟” سوان پاسخ داد: “به هیچ وجه. فکر می کنم خوب است. آنها بعد از بازی دست دادند. آنها مردهای بالغ هستند. بپذیریم، اگر درگیری نبود، ناراحت کننده بود. من کبادی را تماشا کردم و آنها با هم دعوا کردند. همدیگر همیشه. و این فوق العاده است.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله