“چرا با ترول ها زحمت بکشید؟”: پیام شدید Virender Sehwag برای IPL 2023 Centurion

یک قرن به نام او می‌گذرد، اما هری بروک در لیگ برتر هند (IPL) 2023 آنطور که انتظار می‌رفت عمل نکرد، زیرا Sunrisers Hyderabad او را به مبلغ 13.25 کرور INR خرید. پس از شروع بدی در حرفه IPL، بروک پاسخی شایسته به کسانی داد که برای یک قرن او را ترول کردند. اما از آن زمان، فرم او دوباره به سراشیبی رفت. پس از اینکه مرد انگلیسی از ترکیب SRH برای بازی مقابل راجستان رویالز کنار گذاشته شد، ویرندر سهواگ از بروک انتقاد کرد که چرا ترولرها را به سرشان راه داده است.

بلافاصله پس از اعلام بازی XI SRH برای تساوی در برابر RR، سهواگ بروک را متهم کرد که به ترول ها بیش از آنچه که شایسته است اهمیت می دهد. کاشف سابق هند به جوان انگلیسی توضیح داد که نقش اصلی او چیست.

“چرا با ترول ها زحمت بکشید؟ چرا حتی برایتان مهم است که چه کسی شما را ترول می کند، از شما انتقاد می کند یا از شما تمجید می کند؟ وظیفه شما این است که بیایید، سخت کار کنید، اجرا کنید و بروید. اگر می خواهید چیزی در رسانه های اجتماعی پست کنید، آن را پست کنید. پس از ارسال دان. او در Cricbuzz گفت: “به تفسیر نگاه کنید زیرا قطعاً بر ذهن شما تأثیر می گذارد. برای آن باید در جای خود باشید – تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، گذراندن وقت با دوستان.”

سهواگ، مردی که زمانی با توییت‌های شوخ‌آمیز خود به موفقیت در شبکه‌های اجتماعی دست یافت، درس‌های مهمی از دنیای اینترنت به او داده است که می‌خواهد بروک از آنها استفاده کند.

رسانه‌های اجتماعی برای مرور نیستند، فقط مکانی برای ارسال به‌روزرسانی‌ها هستند. از آنها نترسید. و وقتی اجرا می‌کنید، حتی کسانی که ترول کرده‌اید یا از آنها انتقاد کرده‌اید، اکنون از شما تعریف می‌کنند.» سهوگ توضیح داد.

پیام سهوگ پس از اظهار نظری که بروک پس از به ثمر رساندن اولین امتیاز IPL خود انجام داد منتشر شد.

بعد از چند بازی اول، کمی به خودم فشار آوردم. شما وارد شبکه های اجتماعی می شوید و مردم شما را احمق خطاب می کنند. کمی به خودت شک می کنی. من فقط با “من مهم نیست” بیرون رفتم. “ذهنیت امشب و خوشبختانه نتیجه داد. بسیاری از هواداران هندی هستند که امشب می گویند “آفرین”. اما آنها چند روز پیش مرا کتک زدند. صادقانه بگویم، خوشحالم که توانستم ببندم. بروک پس از بازی مقابل نایت رایدرز کلکته گفت.

با توجه به اینکه گلن فیلیپس، جانشین بروک، عملکرد پیروزمندانه ای را در برابر رویالز ارائه کرد، بعید است که بروک برای بازی بعدی مقابل لاکنو سوپر جاینتز در روز شنبه به تیم SRH بازگردد.

تا زمانی که ضربه زن جوان انگلیسی فرصت های بیشتری به دست نیاورد، بعید است که فرنچایز فصل آینده او را حفظ کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله