چت متحرک راویندرا جادجا با مقام ارشد CSK در توئیتر گمانه زنی هایی را به همراه داشت. نگاه کن

تماشا کنید: چت متحرک Ravindra Jadeja با یکی از مقامات ارشد CSK در توییتر گمانه زنی هایی دارد

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه راویندرا جادجا، بازیکن همه کاره در CSK خوشحال نیست.© توییتر

چنای سوپر کینگز (CSK) پس از رسیدن به فینال دوره فعلی، رکورد پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) را هدف قرار خواهد داد. CSK به رهبری MS Dhoni روز سه شنبه در مسابقات مقدماتی 1 مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را شکست داد تا جایگاه خود را در فینال روز یکشنبه کسب کند. علیرغم اینکه CSK یکی از آماده‌ترین تیم‌ها در IPL 2023 بود، شایعاتی وجود داشت که راویندرا جادجا، بازیکن همه‌جانبه از این فرنچایز راضی نبود.

در ویدئویی که پس از بازی در توییتر به اشتراک گذاشته شد، جادجا در حال صحبت با یکی از مقامات ارشد CSK که توسط چندین کاربر توییتر به عنوان مدیرعامل، کاسی ویسواناتان شناسایی شده بود، دیده شد. این ویدیو در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شده است و طرفداران در این فکر هستند که آیا همه چیز بین Jadeja و CSK خوب است یا خیر.

پاسخ توییتر به این صورت است:

روز سه‌شنبه، Jadeja عملکردی همه جانبه داشت زیرا CSK GT را با ۱۵ ران شکست داد و وارد فینال IPL شد.

قهرمانان چهار دوره با نتیجه 172-7 به پایان رسیدند، در مجموع بازیکنان آنها در حالی که در پلی آف 157 بازی را در مقابل گجرات به دست آوردند، دفاع کردند، چیزی که گمان می رود آخرین بازی خانگی در استادیوم MA Chidambaram برای 41 ساله دونی باشد. .

جادجا، چپ دست، ارقام 2-18 را با یک اسپین بولینگ 22 ران به ارمغان آورد که پس از 60 بازی روتوراج گایکواد در یک زمین بتینگ ناجور، مجموع چنای را افزایش داد.

هنگامی که CSK به دهمین فینال IPL خود رسید، آتش بازی آسمان را روشن کرد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله