پی وی سیندو، کیدامبی سریکانث به دور دوم مسابقات مسترز مالزی راه یافتند

عکس فایل PV Sindhu© AFP

کوالالامپور:

شاتل ستاره هندی PV Sindhu برای شکست دادن لین کریستوفرسن از دانمارک در انفرادی زنان مجبور شد برای شکست دادن لین کریستوفرسن از دانمارک عمیقاً حفاری کند، در حالی که HS Prannoy عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت تا تیان چن چو از چین تایپه شماره شش جهان را در مسابقات انفرادی مردان مالزی در روز چهارشنبه شگفت‌زده کند. سیندو نفر ششم باید یک ساعت و دو دقیقه کار می کرد تا کریستوفرسن را 21-13 17-21 21-18 شکست دهد و برتری خود را نسبت به شماره جهانی حفظ کند. 33 دانمارکی که هندی قبلاً چهار بار او را شکست داده بود. هند دارنده دو مدال المپیک که در رده سیزدهم جهان قرار دارد، در مرحله بعدی با آیا اوهوری از ژاپن بازی خواهد کرد.

دنیا نیست. 9 پرانوی بعداً پس از حذف یک بازی اعصاب خود را حفظ کرد و در بازی افتتاحیه خود بازیکن ششم چو را با نتیجه 16-21 21-14 21-13 ناراحت کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

بازی بعدی پرانویا شی فنگ لی از چین خواهد بود.

هندی دیگری که به دور دوم راه یافت کیدامبی سریکانث بود که تام جونیور پوپوف از فرانسه را با نتیجه 21 بر 12 با نتیجه 21 بر 16 شکست داد.

او در مرحله بعدی به مصاف کونلاوت ویتیدسارن تایلند می رود که در رده هشتم قرار دارد. با این حال، اشمیتا چالیهی، آخریشتی کاشیاپ و مالویکا بانسود در مسابقات انفرادی زنان در ست‌های مستقیم شکست خوردند و در دور اول حذف شدند.

در حالی که آشمیتا با نتیجه 17-21 7-21 مقابل یوه هان از چین، بازیکن چهارم شکست خورد، آکاشی توسط آکان یاماگوچی، بازیکن برتر ژاپن با نتیجه 17-21 12-21 دروازه را نشان داد.

مالویکا نتوانست در برابر ژی یی وانگ، دومین بازیکن چینی خود مقاومت کند و با نتیجه 11-21 با نتیجه 13-21 شکست خورد.

بعداً در روز، لاکشیا سن با نفر هفتم کین یو لوه از سنگاپور در مسابقات انفرادی مردان روبرو خواهد شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله