پیش بینی چنای سوپر کینگز در مقابل سان رایزر حیدرآباد: آیا بن استوکس بازخواهد گشت؟

چنای سوپر کینگز (CSK) با میزبانی از SunRisers Hyderabad (SRH) در روز جمعه در استادیوم MA Chidambaram به سنگر خود باز می گردد. CSK در 19 بازی از 23 بازی اخیر خود در Chepauk پیروز شده است، در حالی که SRH هنوز آنها را خارج از خانه شکست نداده است. بن استوکس ستاره همه جانبه CSK که به دلیل مصدومیت انگشت پا از میادین دور شده است، در تمرین تور شرکت کرده و برای انتخاب در دسترس است. با این حال، با توجه به اینکه CSK به یک برد چشم دوخته است، جالب است که ببینیم آیا CSK یک یا دو تغییر در ترکیب بازی خود انجام می دهد یا خیر.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم XI بازی CSK می تواند برای بازی مقابل SRH باشد:

خفاش‌بازان CSK به لطف شروع‌هایی که از دوون کانوی و روتوراج گایکواد شروع کردند، توانستند دوهای خوبی داشته باشند.

در همین حین، آجینکیا راهانه و شیوام دوبه همه کاره ضربه های دیدنی و جذابی را تولید کردند.

در مرتبه میانی، آمباتی رایودو هنوز لمس جادویی خود را پیدا نکرده است، در حالی که راویندرا جادجا نیز تا کنون با خفاش مبارزه کرده است. با این حال جادجا در کنار همکار همه جانبه معین علی مشتری راحت توپ بود. حضور MS Dhoni می‌تواند در برابر تیم قدرتمند بولینگ SRH کلیدی باشد.

در حالی که واحد ضربه‌زنی CSK دویدن‌ها را پیدا کرد، کاسه‌زن‌ها ناسازگار بودند.

پیسر ماتیش پاتیرانا در بازی مقابل RCB کار بزرگی انجام داد، اما همین را نمی توان برای دیگران گفت، اگرچه توشار دشپنده با هر بازی بهتر می شود.

استوکس می تواند جایگزین هموطن انگلیسی موئن در ترکیب اصلی شود، اما این بسیار بعید به نظر می رسد.

CSK پیش بینی XI در مقابل SRH: Ruturaj Gaikwad، Devon Conway، Ajinkya Rahane، Ambati Rayudu، Shivam Dube، Mohen Ali، Ravindra Jadeja، MS Dhoni، Mathis Pathirana، Mahesh Tekshana، Tushar Deshpande

موضوعات مطرح شده در این مقاله