“اگر او برای یک فرنچایز دیگر بازی می کرد…”: برداشت جسورانه بزرگ پاکستان از حرفه آرجون تندولکار در IPL

رشید لطیف احساس می کند که آرجون تندولکار نمی تواند سرعت خود را در بولینگ افزایش دهد.© BCCI/IPL

رشید لطیف، کاپیتان سابق پاکستان معتقد است که آرجون تندولکار، پسر ضربه زدن به ساچین تندولکار بزرگ، ممکن است نتواند در بولینگ خود سرعت ایجاد کند زیرا “تراز او بد است”. آرجون اولین بازی خود در IPL را هفته گذشته در جریان بازی هندی های بمبئی مقابل کلکته نایت رایدرز انجام داد، اما بدون ضربه به میدان رفت. با این حال، این بازیکن 23 ساله اولین ویکت IPL خود را با اخراج بوونشوار کومار از SunRisers Hyderabad در آخرین مسابقه MI بدست آورد. در حالی که آرجون از همه طرف مورد تمجید قرار می گرفت، لطیف پیشنهاد کرد که مرد جوان باید روی بدنش سخت کار کند زیرا تعادلش ضعیف است.

او (آرجون) در دوران طفولیت است. او کار سخت زیادی دارد. تراز او بد است، او نمی تواند سرعت خود را توسعه دهد. اگر یک مشاور بیومکانیک خوب او را راهنمایی کند، ممکن است بتواند بولینگ را امتحان کند. این یک موضوع کاملا حساس است، مربیگری و تغییر بازیکن. ساچین می توانست خودش این کار را انجام دهد اما به کریکت داخلی تکیه کرد. پایگاه شما باید قوی باشد. وقتی فرود می آید به جای اینکه وارد شود می رود. تعادلش بد است و این روی سرعت او تأثیر می گذارد. اما باز هم، هنوز در مراحل اولیه است. او می تواند تا 135 کیلومتر در ساعت برود، او شوت خوبی است. لطیف در کانال یوتیوب خود “Caught Behind” گفت: او می تواند 2-3 سال دیگر بازیکن خوبی شود.

لطیف با برجسته کردن حضور پدرش ساچین در کمپ MI، گفت که اگر آرجون برای فرنچایز دیگری بازی می کرد، طرز فکر او متفاوت بود.

“اگر او برای هر فرنچایز دیگری بازی می کرد، می گویند Sunrisers Hyderabad، نگرش او کاملا متفاوت بود. پدرش هم اکنون در رختکن است. نقش والدین او اکنون باید در زندگی (غیر کریکت) او باشد.» اضافه.

MI SRH را شکست داد و سومین برد بازگشتی خود را در IPL ثبت کرد. آنها روز شنبه به مصاف کینگز پنجاب خواهند رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله