پیروزی اینتر ، همانطور که لوکاکو دو برابر تورین را به بازگشت الهام می دهد – فوتبال

روملو لوکاکو اعتراف کرد که “اینتر” شرور میلان را هنوز نمی توان تیم بزرگی دانست ، زیرا دو گل او کمک کرد نیمه دوم مهیج را با دو گل کامل کند و یکشنبه تورینو را 4 بر 2 شکست دهد ، چهار مسابقه بدون در همه مسابقات برنده شد.

سیمونه زازا در پایان نیمه اول ضربه را زد تا تیم میهمان به برتری شایسته برسد و کریستین انسالدی پس از وقفه از روی نقطه پنالتی برتری خود را دوبرابر کرد.

تا کنون ، عملکرد ضعیف اینتر با یک گل تحریک شده است و الکسیس سانچز و لوکاکو در عرض 5 دقیقه از اعتصاب گلزنی کرده اند تا میزبان را مساوی کنند.

مهاجم بلژیکی قبل از قرار دادن تعویض لاوتار مارتینز در آخرین لحظه چهارم از شش دقیقه باقیمانده پنالتی گرفت.

اما مرد سابق منچستر یونایتد از اینکه اینتر خواستار یک فینال قدرتمند برای گرفتن نتیجه پس از شروع کند و ناامید کننده بود ناامید شد.

لوکاکو به DAZN گفت: “راستش ، ما هنوز تیم بزرگی نیستیم ، زیرا چنین مشکلاتی داریم.”

“ساعت اول که ما بد بازی کردیم و دچار مشکل شدیم ، کمبود مبارزه و میل داشتیم.

“سپس ما بیدار شدیم و برنده شدیم و این مهمترین چیز است.”

اینتر که روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید روبرو شد با 15 امتیاز به رده پنجم صعود می کند ، در حالی که تورینو با 5 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.

در جای دیگر ، بسته غافلگیرانه ساسولو از بالا ظاهر شد و با پیروزی 2-0 تیم هلاس از ورونا ، شروع ناموفق خود را در این فصل ادامه داد ، اگرچه بعداً روز یکشنبه آث میلان ناپولی را شکست دهد ، آنها به مقام دوم باز می گردند.

رم به مقام سوم رسید که هنری مخیتاریان در شکست 3 بر صفر پارما دو گل به ثمر رساند و چزاره پراندلی دومین دوره مربیگری فیورنتینا را با شکست 1-0 در خانه مقابل بنونتو آغاز کرد. “بولونیا” با نتیجه 2 بر 1 “سامپدوریا” را برد.