پیام آجینکیا راهانه در روز انتخابی نهایی WTC، “کارها طبق برنامه پیش نمی رود”.

این یک ماه عالی برای آجینکیا راهانه بود زیرا این بازیکن کهنه کار در لیگ برتر هند (IPL) 2023 عملکردهای درخشانی داشت و همچنین در تیم هند برای فینال جام جهانی تست (WTC) انتخاب شد. Rahane که توسط Kolkata Knight Riders قبل از IPL 2023 پس از عملکرد ضعیف منتشر شد، توسط Chennai Super Kings انتخاب شد و تحت هدایت MS Doni موفق بوده است. رهانه از فرم انفجاری بهره می برد و با بیش از 100 دوش در مسابقات بهترین نرخ ضربه را در بین تمام بتمن ها دارد.

رهانه در روز انتخابش پستی صریح درباره سفرش منتشر کرد.

«در حرفه‌ام به‌عنوان یک کریکت‌باز حرفه‌ای، متوجه شدم که سفر همیشه آرام نیست. مواقعی وجود دارد که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و غرق شدن در نتیجه وسوسه انگیز است. با این حال، متوجه شدم که بسیار مهم است که روند را دنبال کنیم و اجازه ندهیم نتیجه روی تمرکز ما تأثیر بگذارد.»

با نگاهی به دوران حرفه‌ای خود، متوجه می‌شوم که لحظاتی که علیرغم نتیجه نامطلوب به این روند ادامه دادم، بیشترین چیزی را به من آموخت. این لحظات به من کمک کرد تا به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن کریکت رشد کنم. متوجه شدم که زمان هایی که اجازه دادم نتیجه رویکردم را تعیین کند بهترین لحظات من نبودند.

دنبال کردن یک فرآیند نه تنها در کریکت بلکه در هر زمینه ای که نیاز به برتری دارد مهم است. این به ما کمک می کند تا روی آنچه می توانیم کنترل کنیم تمرکز کنیم و مسئولیت اعمال خود را بپذیریم. وقتی روی فرآیند تمرکز می‌کنیم، غرق در نتیجه نمی‌شویم و این انگیزه ما را برای ادامه کار برای رسیدن به اهدافمان حفظ می‌کند.»

به عنوان فردی که چندین سال در کانون توجه بوده‌ام، می‌دانم که انتظارات ممکن است بسیار زیاد باشد. با این حال، یاد گرفته ام که اجازه ندهم فشار به من وارد شود و روی چیزهایی که می توانم کنترل کنم تمرکز کنم. این همان توصیه ای است که من به هر کسی که می خواهد در رشته خود پیشرفت کند، می کنم.”

“پس بیایید همه روی روند تمرکز کنیم و به توانایی های خود ایمان داشته باشیم. رهانه در لینکدین نوشت: نتایج به دست خواهد آمد، اما تا آن زمان بیایید سخت کار کنیم و برای برتری تلاش کنیم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله