در شادی شما خواهد رقصید – رینکو سینگ گفتگو با شاهرخ خان را فاش می کند. نگاه کن

Watch: شادی” – رینکو سینگ درباره گفتگو با شاهرخ خان صحبت می کند” src=”https://c.ndtvimg.com/2023-04/ionu3pgg_rinku_625x300_27_April_23.jpg?output-quality=80&downsize=639:*” title=cation” تماشا کن: “با تو می رقصم شادی“- رینکو سینگ گفتگو با شاهرخ خان را فاش می کند”/>

رینکو سینگ (سمت چپ) و شاهرخ خان© توییتر

رینکو سینگ خرید اصلی شوالیه سواران کلکته در لیگ برتر هند (IPL) 2023 بود و او پس از زدن پنج شش در پنج توپ به سطح دیگری از شکوه رسید تا تیمش را به پیروزی بر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز برساند. رینکو اخیرا فاش کرد که پس از قهرمانی‌هایش در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد، از شاهرخ خان مالک تیم تماس گرفت و ستاره بالیوود قول شیرینی به بازیکن کریکت داد.

بعد از آن آقا (شاهرخ خان) با من تماس گرفت. او در مورد ازدواج من صحبت می کرد. SRK گفت مردم مرا برای ازدواج صدا می کنند، من نمی روم. رینکو به جیو سینما گفت.

پنجاه بازی درخشان جیسون روی و اجرای بولینگ از وارون چاکرابورتی و سویاش شارما، رویال چلنجرز بنگلور را به لرزه درآورد و KKR با 21 ران برنده شد.

فقط Virat Kohli با 54 توپ از 37 توپ، روحیه جنگندگی نشان داد. اسپینر KKR کلید پیروزی بود. وارون سه ویکت گرفت و سویاش بازیکن ایمپکت دو ضربه زن را اخراج کرد. آندره راسل بازیکن همه کاره نیز دو ویکت را به دست آورد.

بنگلور با تعقیب مجموع 201 توپ، به نظر می رسید که آماده ضربه زدن از اولین توپ است. ضربه زن قابل اعتماد RCB، Faf du Plessis، دوهای سریعی را در دو اور انجام داد و سه ضربه چهار و دو شش ضرب کرد.

رینکو سینگ نقش خود را دانست، با دنده سوم شروع کرد و با یک شش و دو چهار به سراج حمله کرد. سراج ویکت آندره راسل را در همان اوور به دست آورد.

با دو شش ضرب از دیوید ویز در اور آخر، KKR امتیاز 200/5 را با رینکو (18*) و ویز (12*) بدون شکست ثبت کرد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله