پنجاب کینگز در مقابل پایتخت دهلی: تیم های پیش بینی شده برای هر دو طرف در IPL 2023

پادشاهان پنجاب به دنبال زنده نگه داشتن رویاهای خود برای راهیابی به پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 هستند، در حالی که دهلی کپیتالز به دنبال این است که مبارزات خود را در دیدار روز چهارشنبه دو تیم در دارمسالا با یک برگ برنده به پایان برساند. این اولین مسابقه در محل برگزاری خواهد بود و زمانی که PBKS به مصاف راجستان رویالز برود، میزبان یک مسابقه دیگر در مسابقات خواهد بود. دی سی پس از باخت مقابل PBKS در آخرین مسابقه خود از مسابقات حذف شد. با این حال، PBKS همچنان به مبارزه برای کسب رتبه چهار تیم برتر ادامه می دهد زیرا برد در دو بازی اخیر آنها را به 14 امتیاز می رساند.

هیچ تغییر عمده ای برای پادشاهان پنجاب انتظار نمی رود زیرا لیام لیوینگستون، سیکاندار رازا، سام کوران و کاگیسا رابادا احتمالا گزینه های خارج از کشور خواهند بود. هارپریت برار بهترین عملکرد تیم در بازی قبلی بود و پرابسیمران سینگ نیز به عنوان یک گزینه افتتاحیه قابل اعتماد ظاهر شده است.

این یک تورنمنت سخت برای دی سی بوده است، اما دیوید وارنر بدون شک به دنبال آن خواهد بود تا به آمار چشمگیر خود بیافزاید. رومن پاول ممکن است در نهایت یک بازی برای تیم رده متوسط ​​داشته باشد، در حالی که انتظار می رود پراوین دابی جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم حفظ کند.

پنجاب پادشاهان پیش بینی یازدهم (به همراه batsman):پرابسیمران سینگ، شیخار داوان (ج)، لیام لیوینگستون، جیتش شارما، سام کوران، سیکاندار رازا، شاهرخ خان، هارپریت برار، ریشی داوان، راهول چهار، آرشدیپ سینگ، کاگیسا رابادا.

پایتخت دهلی پیش بینی یازدهم (به همراه batsman):دیوید وارنر (C)، فیلیپ سالت، میچل مارش، رائومان پاول، امان حکیم خان، آکسار پاتل، پراوین دوبی، کولدیپ یاداو، ایشانت شارما، خلیل احمد، موکش کومار، مانیش پاندی.

موضوعات مطرح شده در این مقاله