آیا ریکی افشا می شود؟ عرفان پاتان از این برجسته هند حمایت می کند تا فصل آینده سرمربی دی سی شود

ریکی پونتینگ ممکن است در سال 2024 سرمربی دی سی نباشد© BCCI/Sportzpics

با توجه به فصل ضعیف دهلی کپیتالز در لیگ برتر هند در سال 2023، انتظار می رود تغییری رخ دهد. با توجه به اینکه تیم تحت رهبری دیوید وارنر همچنان در انتهای جدول امتیازات قرار دارد، گمانه زنی ها در مورد خروج ریکی پونتینگ به عنوان سرمربی اصلی وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، عرفان پاتان، بازیکن پیشین هند در حال حاضر در فکر جایگزینی پونتینگ است. Pathan در چت پیشنهاد کرد که Sourav Ganguly، که قبلاً بخشی از کارکنان پشتیبانی فرنچایز است، باید این نقش را از Ponting بر عهده بگیرد.

پاتان معتقد است گانگولی مرد مناسبی برای مربیگری پایتخت است زیرا او “روانشناسی” بازیکنان هندی در تیم را می داند.

“حضور سوراو گانگولی در گودال دهلی کار بزرگی است. من فکر می کنم اگر دادا نیز به عنوان مربی هدایت شود، می تواند تفاوت بزرگی در این تیم ایجاد کند. دادا روانشناسی بازیکنان هند را می داند. او می داند که چگونه یک اتاق رختکن را اداره کند. دهلی قطعاً باید از آن استفاده کند. وارنر در حین بازی گفت که تیمش آماده سازی برای فصل آینده را آغاز کرده است و در این زمینه، دیدن تغییر گانگولی اشتباه است.”

دی سی از بهترین های این فصل فاصله زیادی داشته است. با مصدومیت ریشابه پنت، دیوید وارنر هدایت تیم را بر عهده گرفت. اما بازکننده استرالیایی نتوانست بهترین نتیجه را از هم تیمی هایش یا حتی خودش بگیرد.

به احتمال زیاد، پنت فصل آینده برای رهبری فرنچایز دهلی بازخواهد گشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله