پنجاب کینگز در مقابل راجستان رویالز: تیم های پیش بینی شده برای هر دو تیم در IPL 2023

پنجاب کینگز روز جمعه در دارمسالا در دیدار نهایی لیگ IPL 2023 به مصاف راجستان رویالز می رود. PBKS پس از مواجهه با 15 برد پیاپی باخت مقابل دهلی کپیتالز در یک مسابقه پرگل به این مسابقه خواهد آمد. از سوی دیگر، RR در مسابقه قبلی خود با 122 ران توسط رویال چلنجرز بنگلور شکست خورد. شانس صعود هر دو تیم تقریباً صفر است زیرا آنها اکنون با وجود برد بزرگ در بازی امروز باید به نتایج سایر تیم ها وابسته باشند.

PBKS در بازی یازدهم خود با کاگیسو رابادا پیش افتاد و سیکندر رازا را مجبور به نیمکت کرد. این احتمال وجود دارد که آنها بتسمن زیمبابوه را دوباره به حمله فراخوانند. از سوی دیگر، ترنت بولت ممکن است جایگاه خود را پس بگیرد زیرا در بازی قبلی آدام زامپا جایگزین او شد.

دپارتمان سرعت به خاطر افشای تعداد زیادی دویدن در پاورپلی و اورهای مرگ مقصر بود. با کاگیسو رابادا، سام کوران و آرشدیپ سینگ که تقریباً 10 ران اوور دریافت کردند، تیم باید فشار را احساس کند.

اگرچه رابادا در بهترین حالت خود نبود، اما از آرشدیپ هم در پاورپلی و هم در کاورهای مرده چهارشنبه شب استفاده نشد. پیسر با کشتن یورکرها در اورهای مرده نامی برای خود دست و پا کرده است و اخیراً با تاب خود خفاش‌ها را در مرحله افتتاحیه آزار می‌دهد.

راجستان رویالز که به نظر می‌رسید تیم در نیمه اول IPL با چهار برد در پنج بازی اول شکست می‌خورد، تنها خود را مقصر مشکلات خود می‌داند.

علیرغم اجراهای مثال زدنی از افرادی مانند یاشاسوی جیسوال و یوزوندرا چاهال، گروه پر ستاره فریب را تملق نشان می دهد.

جاس باتلر نیز ضربات هیجان انگیزی انجام داد اما به اندازه کافی ثابت نبود. مهاجم انگلیسی پس از اخراج بدون گلزنی در دو بازی قبلی، ناامید خواهد بود تا عملکردی انجام دهد یا بمیرد. کاپیتان سانجو سامسون از خودش حمایت می‌کند تا در هر شرایطی به مصاف بولرها برود و به بازی با ریسک بالا ادامه خواهد داد.

PBKS پیش بینی شده XI (از جمله batsman): شیخار داوان (ج)، پرابسیمران سینگ، سیکاندار رازا، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (ج)، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، راهول چهار، ناتان الیس، ریشی داوان، آرشدیپ سینگ.

RR XI پیش‌بینی‌شده (از جمله batsman): یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (جنبش و هفته)، جو روت، دیودوت پادیکال/رایان پاراگ، دهروو جورل، شیمران هتمایر، راویچاندران آشوین، ترنت بولت، ساندیپ شارما، کی ام آصف، یوزوندرا چاهال.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله