پس از ملاقات MS Dhoni با خانواده ماتیشا، پست فرسوده خواهر CSK Star برای Thala در فضای مجازی منتشر شد.

پست خواهران ستاره های CSK برای Thala پس از ملاقات MS Dhoni با خانواده Matheesha Pathiranas در فضای مجازی منتشر شد.

ام اس دونی با خواهر ماتیشا پاتیرانا، ویشوکا.© اینستاگرام

چنای سوپر کینگز (CSK) روز یکشنبه این شانس را خواهد داشت که با رکورد هندزان بمبئی (MI) که پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) را کسب کرده است، برابری کند. CSK MS Dhoni تاکنون چهار عنوان قهرمانی کسب کرده است، در حالی که تیم روهیت شارما با پنج تاج IPL از آنها پیشی گرفته است. CSK قبلاً جایگاه خود را در فینال IPL 2023 رزرو کرده است، جایی که آنها با MI یا مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) روبرو خواهند شد. یکی از دلایل اصلی موفقیت CSK شکل ضربان‌دار جوان سریلانکایی ماتیشا پاتیرانا است که زیر نظر MS Dhoni پیشرفت کرده است.

این بازیکن 20 ساله که در فصل گذشته تنها دو بازی انجام داد، در 11 مسابقه 17 ویکت با میانگین 19.24 به دست آورد.

قبل از فینال روز یکشنبه، Dhoni با خانواده پاتیران در چنای ملاقات کرد. خواهر این جوان چند عکس در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و پستی دلچسب برای دهنی نوشت.

ما اکنون مطمئن هستیم که مالی در دستان خوبی قرار دارد زیرا تالا گفت: “نباید نگران ماتیشا باشید، او همیشه با من است.” ویشکا پاتیرانا، خواهر ماتیشا، در اینستاگرام خود نوشت این لحظات حتی فراتر از آن چیزی بود که تا به حال در رویاهایم دیده بودم.

در مقدماتی 1، چنای سوپر کینگز یک تیم انعطاف‌پذیر جاینت گجرات را با 15 دوش روی سطح چسبنده رام کرد تا به دهمین فینال IPL خود در روز سه‌شنبه برسد و روند قابل توجه خود را در مسابقات افزایش دهد.

پس از اینکه هاردیک پاندیا تصمیم گرفت کاسه بازی کند، CSK به خوبی توانست به امتیاز 172 برای 7 برسد.

با توجه به شرایط، ثابت شد که بسیار بیشتر از یک مجموع رقابتی است زیرا گجرات تایتانز یک روز تعطیلی نادر داشت تا با 157 در 20 اور به پایان برسد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله