سوریاکومار یاداو در مقابل رشید خان. نبرد بین “بهترین های جهان”

مسابقه مقدماتی 2 بین مدافعان عنوان قهرمانی گجرات تایتانز و قهرمان 5 دوره هندزان بمبئی قرار است روز جمعه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد آغاز شود. ‌ برای رفتن به مسابقه با تعدادی از نبردهای سطح بالا در آینده، اکثر مردم احتمالاً خواهند بود نگاه کردن به دوئل سوریاکومار یاداو و رشید خان. دو بازیکن کریکت که در رده های مربوطه خود به عنوان بهترین ها شناخته می شوند، دو تا از هیجان انگیزترین استعدادهای T20 در جهان هستند. اما این بار فقط یکی از آنها می تواند برنده شود.

پس از شروع ضعیف فصل IPL 2023، سوریا فرم خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشید و بیش از 500 دوش در این کمپین به ثمر رساند، از جمله یک قرن. از سوی دیگر رشید با 25 اسکالپ در 15 مسابقه دومین ویکت برنده برتر مسابقات است.

Sanjay Manjrekar، بازیکن سابق کریکت هندی، در گفتگو با ESPNCricinfo، هیجان خود را در مورد نبرد مورد انتظار سوریاکومار و رشید در Qualifier 2 ابراز کرد.

“از یک طرف، یکی از بهترین توپ اندازان T20 در جهان رشید خان است. از طرف دیگر، سوریاکومار یاداو، بهترین بتزن T20 در جهان وجود دارد. من نمی گویم که مسابقه تعیین کننده رقابت خواهد بود، اما رقابتی است که باید منتظر آن باشیم. در موارد بسیار نادری می‌توانید شاهد ضربه زدن بهترین بت‌زن T20 در جهان با بهترین توپ‌زن T20 باشید.

Manjrekar همچنین در مورد نبرد MI و GT در احمدآباد صحبت کرد، و پیشنهاد کرد که زمین علیرغم اینکه زمین خانگی مردان هاردیک پاندیا است، برای هر دو به یک اندازه مفید خواهد بود.

این زمین هم برای سرخپوستان بمبئی و هم برای تایتان های گجرات مناسب است. تایتان ها خوشحال خواهند شد که در چپاک بازی نمی کنند و به احمدآباد بازگشته اند. هارد هترهای آنها در اینجا بسیار موثرتر خواهند بود. نوراحمد و رشیدخان نیز می توانند در اینینگ های خوب، بتمن ها را به دردسر بیندازند.»

خیلی جالب است که گجرات تایتانز بهترین تیم مرحله لیگ بود و هندی‌های بمبئی به عنوان ضعیف‌ترین تیم در مسابقات انتخابی معرفی شدند. اما روشی که سرخپوستان بمبئی در بازی‌ها برنده شده‌اند، نحوه ضربت زدن و بازی بولینگ و نحوه باخت تایتان‌ها در آخرین بازی، ناگهان به نظر می‌رسد که هر دو تیم در یک زمین بازی برای من – در یک سطح – قرار دارند.

اگرچه هر دو تیم نسبتاً مساوی هستند، Manjrekar احساس می‌کند که تیتان‌ها به دلیل بخش اسپین خود برتری کمی دارند.

“پیش بینی دشوار خواهد بود. شتاب پیروزی در بمبئی، اما تفاوت زیادی در بخش چرخش تیم ها وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، تایتان ها باید حمایت شوند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله