پس از فیلم Last Over Heroics آرجون تندولکار، ویدیویی از او در حال میخکوب کردن یک یورکور در فضای مجازی پخش شد.

پس از آخرین قهرمانی های آرجون تندولکار، ویدیویی از او که یک یورش را میخکوب می کند، در فضای مجازی پخش می شود

آرجون تندولکار اولین ویکت IPL خود را مقابل SRH گرفت© توییتر

آرجون تندولکار از زمانی که اولین بازی خود در IPL را برای هندی های بمبئی در مقابل نایت رایدر کلکته انجام داد، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. با این حال، موفقیت او در بازی Sunrisers Hyderabad در روز سه‌شنبه به دست آمد، جایی که او اولین ویکت IPL خود را اسکال کرد. در آخرین اوور، او وظیفه سختی برای دفاع از 20 ران برای تیمش داشت و او این کار را با رنگارنگ انجام داد، زیرا سرخپوستان بمبئی با 14 ران برنده مسابقه شدند. تندولکار جوان‌تر یک یورکور عالی را بولد کرد و حتی بوونشوار کومار را در زایمان پنجم اخراج کرد.

پس از پایان مسابقه، MI ویدیویی را در حساب توییتر خود منتشر کرد و تمرین آرجون را نشان داد. در این ویدئو، این بازیکن 23 ساله را می‌توان در حالی که چکمه‌ای را که در جلوی استام‌ها قرار داشت، یک یورکر عالی تحویل می‌دهد، دید.

در صحبت کردن از بازی، کامرون گرین در راه رسیدن به یک IPL 50 قبل از اینکه آرجون تندولکار در تلاشی تاول‌آمیز به مقام 20 برسد، قدرت بی‌رحمانه‌اش را به نمایش گذاشت و هندی‌های بمبئی با 14 ران بر سانرایزرز حیدرآباد برای سومین برد متوالی خود در روز سه‌شنبه پیروز شدند. گرین (64 نه از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از قرار گرفتن در خفاش به امتیاز 192 برای پنج نفر رد کردند.

از آنجایی که توپ عجیب به چوب اصابت نکرد، از همان ابتدا رسیدن به مرزها دشوار بود، اما سانرایزرز پس از یک بازی معمولی قدرتی، با کمک بازکننده‌های مایانک آگاروال (48 بر 41) و هاینریش کلاسن (36 بر 16) توانستند به عمق بیشتری بپردازند. ).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و 178 اور در 19.5 اور، سومین شکست آنها در پنج بازی، حذف شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله