پس از تلاش هارشال پاتل “بدون مهاجم”، بن استوکس ایده “بدون جنجال” را مطرح کرد.

هارشال پاتل فرار راوی بیشنوی را از دست داد© توییتر

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) و لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در لیگ برتر هند (IPL) می‌توانست به گونه‌ای متفاوت به پایان برسد، اگر هارشال پاتل در پایان بدون ضربه راوی بیشنوی قبل از آخرین اوور مسابقه، بازی راوی بیشنوی را قبول نمی‌کرد. . از دست دادن هارشال گران تمام شد زیرا لاکنو در آخرین توپ بازی را به ثمر رساند تا برنده مسابقه شود. اما این حادثه بحث قدیمی را در مورد اعتصاب نکردن تیم دوباره برانگیخت. پس از اینکه مفسر هارشا بوگل پرسید که آیا کسی فکر می‌کند شکل اخراج اشتباه است، بن استوکس ایده «بدون مناقشه» را مطرح کرد.

هنوز کسانی هستند که معتقدند اگر مهاجم غیرمهاجم سعی می‌کند زودتر از زمان بازی بیرون بیاید تا قبل از پایان دادن به یک مزیت ناعادلانه دست یابد، باید احتیاط کرد. حادثه با هارشال و بیشنا باعث شد که بوگل بپرسد آیا افرادی وجود دارند که هنوز معتقدند که کناره گیری بدون اعتصاب کنندگان نباید اتفاق بیفتد؟

“بیشنوی زودتر از موعد چین خود را ترک می کرد. آیا افراد احمقی وجود دارند که هنوز هم می گویند یک نفر که ضربه نمی زند را نباید بیرون انداخت؟» بوگل نوشت.

در پاسخ، چنای سوپر کینگز و بن استوکس، بازیکن همه کاره انگلیس، راه جایگزینی برای حل این مشکل ارائه کردند.

“فکر کردی، هارشا؟

به صلاحدید داوران.. 6 پنالتی زمانی که تلاش واضحی برای به دست آوردن یک مزیت ناعادلانه با ترک زودهنگام چین وجود دارد؟ از انجام این کار بدون هیچ استدلالی دست بردارم”

کاپیتان LSG KL Rahul در پایان بازی گفت: “باور نکردنی. این چیناسوامی است، تنها زمینی که در آن تعداد زیادی توپ آخر ممکن است. از موقعیتی که در آن قرار داشتیم، بردن آن در پایان عالی است. باید سخت می رفتیم و توپ زود می چرخید و آنها 2-3 ویکت گرفتند تا به ما فشار بیاورند. تنها دلیلی که امروز دو امتیاز گرفتیم، نحوه مبارزه تیم های پایین تر است. برای من ایده آل نیست، من می خواهم امتیاز بیشتری کسب کنم و نرخ ضربه خود را افزایش دهم.»

در حالی که بیشنوی در پایان از ران اوت اجتناب کرد، پس از سکوت دروازه بان RCB روی آخرین توپ به اندازه کافی سریع بود و به جفت LSG فرصت اضافه برای تکمیل دویدن داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله