پسر مایکل شوماخر ، میک شوماخر با فیلم هاس در فیلم “رویاها” مقام اول را کسب کرد


میک شوماخر ، پسر هفت بار قهرمان جهان مایکل شوماخر ، گفت که رویای کودکی او پس از اعلام روز چهارشنبه مبنی بر اینکه فصل آینده برای اولین بار در فرمول یک با Haas رانندگی می کند ، رویای کودکی خود را تحقق بخشید. این جوان 21 ساله در یک کنفرانس خبری گفت: “این باور نکردنی است و قطعاً هنوز زیر آب نرفته است.” “خوشحالم که این مسئله حل شد – من سه سال است که به دنبال این رویا هستم.” شوماخر جونیور شریک راننده روسی نیکیتا مازپین ، دیگر بازیگر فرمول یک در هااس خواهد بود.

بوق تجاری

مدیر تیم Haas Gunther Steiner ضمن خوشامدگویی به رانندگان جدید خود ، در توییتی نوشت: “بسیار خوشحالم كه سال آینده دو تازه وارد در تیم ما داریم! خوش آمدید ، میك!”

آنها رومین گروسژان را که روز یکشنبه در مسابقات جایزه بزرگ بحرین از یک فاجعه آتش سوزی فرار کرد و کوین مگنوسن جایگزین ترکیب فعلی رانندگان Haas می کنند.

هاس در سال 2021 برای اثبات شجاعت خود در پیست پس از استقبال صرفه جویی از گروسژان و مگنوسن ، که فقط سه امتیاز از آنها کسب کرد ، در دو مسابقه دیگر حساب خواهد کرد.

شوماخر در این فصل در فرمول 2 درخشید و پس از رسیدن به 10 سکو و کسب پیروزی در مسابقات مونزا و سوچی با 14 امتیاز در رده های برتر جدول رده بندی قرار دارد.

او اگر در تمرین آزاد Haas در آستانه پایان مسابقه بزرگ جایزه بزرگ ابوظبی 2020 در 11 دسامبر شرکت کند ، قبل از اینکه در چند روز شرکت کند ، آنچه را که در سطح نخبگان یافت می شود ، امتحان می کند.

هاس با تأیید خبر 24 ساعت پس از انتصاب مازپین ، هاس اعلام کرد که آنها “در یک توافق نامه چند ساله” شوماخر را امضا کرده اند.

شوماخر افزود: “این قطعاً یک چالش جدید است.”

“من مشتاقانه منتظر کشف چگونگی آن هستم – نحوه بهبود و توسعه خودرو از ابتدا تا انتهای سال.”

“Limelight”

آلمانی گفت که آماده می شود تا مورد توجه رسانه ها قرار گیرد زیرا آماده می شود تا راه پدر مشهور خود را دنبال کند.

وی افزود: “من از كودكی در کانون توجه بوده ام ، خصوصاً به این دلیل كه این ورزش را انتخاب كردم ، اما تاكنون با آن كنار آمده ام. نتایج گویای این امر است.”

“این توجه برای من همیشه طبیعی بوده است. داشتن افرادی که حقیقت را به شما می گویند ، شما را سر جای خود نگه داشته و در طول مسیر به شما کمک می کنند بسیار مهم است.

“و من خوش شانس هستم که افرادی مانند این در اطرافم هستم.”

اشتاینر گفت که مسابقات قهرمانی فرمول 2 مدت ها به عنوان زمین آزمایش استعدادها برای نشان دادن اعتبار او عمل کرده است.

وی افزود: “میک در مسابقات پیروز شده ، سکوهایی را جمع آوری کرده و از استعدادهای بسیار استثنایی در سال 2020 فراتر رفته است.

“من کاملاً معتقدم که بر اساس عملکردش به او این فرصت داده شد تا وارد فرمول 1 شود.

“ما در حال ساخت بلوک های سازنده خود برای رشد مداوم تیم هستیم و من مشتاقانه منتظر کمک میک به روند و فراتر از آن هستم.”

خانواده شوماخر با بی رحمی از حریم خصوصی میک و پدر زخمی اش دفاع می کنند.

مایکل شوماخر پس از آن که در سانحه سقوط اسکی در دسامبر سال 2013 از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدیدی شد ، در مجامع عمومی دیده نشد.

همسرش کارینا ، مادر میک ، سخنان نادری را به مناسبت پنجاهمین سالگرد افسانه فرمول 1 در ژانویه 2019 بیان کرد و گفت خانواده برای کمک به همسرش “همه کارهای انسانی” را انجام می دهند.

بالا رفته

شوماخر با احترام به پدر و مادرش گفت: “من همه چیز را به آنها بدهکارم.”

راننده انگلیسی لوئیس همیلتون امسال هفتمین عنوان خود در فرمول یک را کسب کرد ، برابر با رکورد مایکل شوماخر.

مباحث ذکر شده در این مقاله