پسر ریکی پونتینگ در حین ملاقات با ویرات کوهلی در حاشیه IPL 2023 ستاره‌دار شد.

تماشا کنید: پسر ستاره‌دار ریکی پونتینگ با ویرات کوهلی در حاشیه IPL 2023 ملاقات می‌کند.

ویرات کوهلی در حاشیه IPL 2023 با ریکی پونتینگ ملاقات کرد.© توییتر

لیگ برتر هند (IPL) 2023 یک تورنمنت کریکت است که در آن بهترین ذهن های کریکت جمع می شوند. در طول یک و نیم دهه گذشته، گرانترین تورنمنت کریکت جهان مورد توجه ستارگان برتر قرار گرفته است. در حالی که کریکت بازان هندی در مرکز لیگ غنی قرار دارند، استعدادهای خارجی نیز فوق العاده هستند. فقط بازیکنان نیستند، اسطوره‌های کریکت مانند برایان لارا، سوراو گانگولی، ساچین تندولکار با فرنچایزهای مختلف مرتبط هستند. ریکی پونتینگ، بزرگ استرالیایی، مربی فرنچایز پایتخت دهلی است. پونتینگ اخیراً در حاشیه مسابقات با ویرات کوهلی ستاره RCB و هند ملاقات کرد. فرد ویژه دیگری به نام فلچر ویلیام پونتینگ – پسر ریکی – به جلسه آنها پیوست.

در ویدئویی که توسط دهلی کپیتالز در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، پونتینگ جوان‌تر دیده می‌شود که وقتی کوهلی با پونتینگ صحبت می‌کند، شگفت‌زده به نظر می‌رسد. حتی پدر افسانه‌ای‌اش او را تشویق می‌کند که در ابتدای ویدیو از کهلی استقبال کند.

تماشا کنید: پسر ریکی پونتینگ تحت تاثیر ستاره رویارویی با ویرات کوهلی قرار گرفت

در دسامبر 2022، کوهلی با 44مین بازی خود در سومین و آخرین ODI در مقابل بنگلادش در Chattogram، در فهرست خفاش‌بازان با بیشترین تعداد قرن‌های بین‌المللی از پونتینگ پیشی گرفت. او در حال حاضر پس از ساچین تندولکار بزرگ (100) در فهرست بات‌بازان با بیش‌ترین صدها بین‌المللی، دومین نفر است.

قرن خاصی برای کوهلی بود، زیرا پس از یک فاصله بزرگ بیش از سه سال به وجود آمد. کوهلی که سال گذشته دچار افت شدید فرم شد، در قالب T20 بازگشت و اولین قرن T20I خود را در جام ملت های آسیا شکست داد و جام جهانی ICC T20 2022 را به عنوان بهترین گلزن پایان داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله