آیا راوی شاستری با MI یا CSK کار خواهد کرد؟ یکی از طرفداران می پرسد. سرمربی سابق هند پاسخ معقولی می دهد

آیا راوی شاستری با MI یا CSK کار خواهد کرد؟  یکی از طرفداران می پرسد.  سرمربی سابق هند پاسخ معقولی می دهد

راوی شاستری با کاپیتان CSK، ام اس دونی© توییتر

در دوران مربیگری راوی شاستری به عنوان مربی هند، این تیم در کریکت تست به چندین ارتفاع دست یافت. او و سپس ویرات کوهلی، کاپیتان تیم هند، یک دوتایی قدرتمند در کریکت هند تشکیل دادند و فرهنگ تمرکز عالی بر تناسب اندام را پیشگام کردند. شاستری در حال حاضر به عنوان کارشناس کریکت کار می کند. اخیراً، طی یک چت سرگرم کننده در ESPN Cricinfo که در آن به سؤالات طرفداران پاسخ داد، یک سؤال جالب پرسید. “اگر به او فرصتی برای مربیگری CSK یا MI داده شود، از کدام یک استفاده می کند؟” از طرفدارش پرسید

پاسخ حتی تعجب آورتر بود: “هر دو. از یک طرف، پول پیشنهادی باید کمی بیشتر باشد. مقیاس باید بالا برود. بسیار واضح است.”

شاستری اخیراً از تیلاک وارما، بازیکن هندی بمبئی (MI) تمجید کرد و گفت که اگر این پسر در شش تا هشت ماه آینده برای این کشور بازی نکند، بسیار شگفت زده خواهد شد. Thilak در روز سه‌شنبه 41 توپ از 29 توپ مهم را به ثمر رساند و 68 ران با کاپیتان روهیت شارما به اشتراک گذاشت، در حالی که هندی‌های بمبئی اولین برد خود را در این فصل پس از شکست دهلی کپیتالز ثبت کردند. شاستری تحت تاثیر عملکرد تیلاک در IPL 2023 قرار گرفت و گفت که این بازیکن 20 ساله از قبل شبیه یک “بازیکن هندی” به نظر می رسد.

او یک بازیکن هندی است. شاستری به ستاره اسپورت گفت: تفاوت با رده متوسط ​​هند.

شاستری پس از کناره گیری از سرمربیگری هند، بار دیگر کلاه مفسر بر سر گذاشت. اما، اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، او می تواند در این یا آن شکل به مربیگری بازگردد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله