پست احساسی عرفان پاتان در مورد دوست صمیمی “دیدن ام اس دونی لنگ قلبم را می شکند”

MS Dhoni (چپ) و عرفان پاتان© توییتر

عرفان پاتان، بازیکن سابق تیم کریکت هند، پس از دیدار روز چهارشنبه بین چنای سوپر کینگز و دهلی کپیتالز، پس از دیدار آنها در لیگ برتر هند (IPL) 2023، در رسانه های اجتماعی پیامی صمیمانه برای MS Dhoni ارسال کرد. «جاها سه چورته های وحی سه فیر سه شور هوتی های هماری دوستی. هیچ وقت نبود که همدیگر را ملاقات کنیم و روزهای خوب گذشته را به یاد نیاوریم. او در توییتر خود نوشت: «هر بار که همدیگر را می بینیم، برخی از خاطرات خنده دار زنده می شوند.

دونی خلیل احمد را تنبیه کرد و سپس منابع بولینگ خود را به کمال رساند زیرا سوپر کینگز چنای با 27 ران از دهلی کپیتالز شکست داد تا روز چهارشنبه گامی عظیم به سمت پلی آف IPL بردارد.

چند ضربه شش هیولایی از کاپیتان طلسم در 9 توپ 20 خود به CSK کمک کرد تا به عدد 167 برای 8 برسد، که حداقل 20 دوش بالاتر از سطح در مسیر چسبنده Chepauk بود. در طول اینینگ ها می شد دید که لنگ می زند. عرفان پاتان با دیدن این ویدیو ناراحت شد. «دیدن دونی لنگی بین دروازه‌ها قلبم را می‌شکند. عرفان در توییتی نوشت: او را دیدم که مثل یوزپلنگ می دود.

مجموع آن چیزی بود که دونی برای بیرون آوردن بازیکنانش به آن نیاز داشت، زیرا پایتخت دهلی هرگز در جست‌وجوی نبود، زیرا دیوید وارنر (0)، فیل سالت (17) و میچ مارش (5) همگی قبل از شروع بازی چهارم شدند.

در نهایت DC تنها 140 گل برای 8 به دست آورد و مبارزه آنها واقعی بود زیرا حتی 10 تا چهار در کل اینینگ وجود نداشت. بازیکنان دی سی تنها هفت مرز و چهار اور را به دست آوردند.

این برد CSK را به 15 امتیاز رساند و یک برد در دو بازی باقی مانده آنها مطمئناً جایگاه آنها را در چهار بازی آخر تضمین می کند. در مورد کمپین دی سی، با 8 امتیاز از 11 بازی با 7 شکست، تقریباً یک پرده است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله