“پادشاه شرق”: راوی شاستری به کاپیتان CSK MS Dhoni در باغ ادن لقب جدید داد.

MS Dhoni در باغ عدن© AFP

طرفداران کریکت در سرتاسر جهان شاهد نمایشی ویژه در باغ‌های ادن بودند که در آن جمعیت عشق خود را به MS Dhoni در جریان مسابقه IPL 2023 بین Chennai Super Kings و Kolkata Knight Riders در روز یکشنبه نشان دادند. از گوشه و کنار استادیوم سرودهای بلندی از نام دونی شنیده می‌شد، زیرا باغ‌های ادن مانند زمین خانه دیگری برای CSK به نظر می‌رسید. همه طرفداران Dhoni از هر لحظه از مسابقه لذت بردند زیرا CSK 49 بار پیروز شد. راوی شاستری، مربی سابق هند و مفسر بازی، با دیدن عشق تماشاگران به دونی، توصیف درخشانی از استادیوم ارائه کرد.

شستری در صحبت های قبل از بازی به ستاره اسپورت گفت: «این یک دریای زرد در عدن است، ادای احترام به یک مرد. او پادشاه شرق است، این MS Dhoni است.

پس از اینکه کاپیتان CSK در جریان تعامل پس از بازی به بازنشستگی خود اشاره کرد، تمام لبخندهای هواداران دونی متوقف شد.

پس از پیروزی در مسابقه، دونی گفت: “فقط می گویم از حمایت شما تشکر می کنم، آنها تعداد زیادی آمدند. اکثر این افراد دفعه بعد با پیراهن KKR خواهند آمد. آنها در حال تلاش برای خداحافظی با من هستند، بنابراین یک تشکر بزرگ از جمعیت.”

در صحبت کردن در مورد بازی، Ajinkya Rahane، که بازی T20 او دستخوش دگردیسی کامل شده است، یک توپ خیره کننده 29-ball-71 را شکست تا Chennai Super Kings، با حمایت جمعیت زیادی از باغ ادن، کلکته نایت رایدرها را با 49 شکست شکست دهد. در حال کار است

یک رهان متحول شده باغ های ادن را با طوفان های هیجان انگیز خود که به همان اندازه با شیوام دوبی عضلانی (50 توپ از 21 توپ) و همیشه در حال تغییر دوون کانوی (56 توپ از 40 توپ) تکمیل شده بود، به عنوان CSK یک عدد 235 برای 4 توپ را به نمایش گذاشت. در 20 اور

در پاسخ، KKR با وجود 61 جیسون روی و 53 رینکا سینگ به 186 محدود شد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله