ساچین تندولکار در مسابقه هند و پاکستان “بازیکنان نیز گلو درد دارند…”

عکس بایگانی ساچین تندولکار در حال ضربه زدن به پاکستان.© AFP

ساچین تندولکار، کریکت باز افسانه ای هندی که روز دوشنبه پنجاهمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت، دید جالبی از مسابقات هند و پاکستان ارائه کرد. به گفته وی رقابت های رقبای آسیایی نه تنها برای تماشاگران، بلکه برای بازیکنان نیز “گلو درد” می کند. لازم به ذکر است که هند و پاکستان در کریکت رقبای همیشگی هستند. با این حال، هواداران به ندرت می توانند بازی تیم ها را در مقابل یکدیگر ببینند زیرا بیش از یک دهه است که پس از تشدید تنش های سیاسی بین دو کشور، هیچ سریال دوجانبه ای وجود نداشته است. این بدان معناست که ICC و تورنمنت های قاره ای تنها موقعیت هایی هستند که طرفداران می توانند رویارویی دو تیم را ببینند.

بازی هند و پاکستان همیشه یک بازی پرفشار خواهد بود ماگار یوسی که نشست (اما با او) اولین سفرم را به استرالیا در سیدنی (در) سال 1992 انجام دادم … هند و پاکستان با گلو درد بهی هوتا های مطابقت کن(همچنین گلودرد بعد از بازی هند و پاکستان). ساچین در حین صحبت با متا آفیس گفت: تماشاگران سیرف کو ناهی، بازیکنان ماگار کو بهی هوتا های (نه تنها تماشاگران گلو درد دارند، بلکه بازیکنان هم درد دارند) زیرا انرژی زیادی در زمین و سکوها وجود دارد.

او افزود: “شدت در سطح دیگری است. ما دعواهای باورنکردنی داشتیم.”

هر دو هند و پاکستان 132 بازی ODI مقابل یکدیگر انجام داده اند. هند 55 برد و پاکستان 73 برد. چهار مسابقه با تساوی به پایان رسید.

در T20I، هند با 9 برد در 12 مسابقه برتری دارد. پاکستان تنها سه برد را برد.

در مورد طولانی‌ترین فرمت، دو طرف 59 بازی با یکدیگر انجام داده‌اند که هند 9 برد و پاکستان 12 برد. 38 بازی باقی مانده با تساوی به پایان رسید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله