پادشاهان پنجاب پیش بینی XI در مقابل سانرایزرز حیدرآباد: آیا کاگیسو رابادا قدرت شلیک بیشتری خواهد داشت؟

پادشاهان پنجاب در جریان IPL 2023© BCCI

زمانی که پنجاب کینگز شکست ناپذیر پنجاب در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز یکشنبه به مصاف سانرایزرز حیدرآباد بدون برد برود، یک نبرد متضاد خواهد بود. PBKS در آخرین بازی خود در آخرین بازی خود مقابل راجستان رویالز با بردی اندک از یک فرم غنی برخوردار بوده است. اجرای درخشان شیخار داوان و پرابسیمران سینگ. ناتان الیس، پرتاب کننده سریع نیز با یک حرکت چهار ویکت چشمگیر کمک کرد. از سوی دیگر، SRH در آخرین باخت خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز به سختی دست و پنجه نرم کرد، زیرا هر دو با چوب و توپ مبارزه کردند و هری بروک همچنان با دست خالی ضربه زدن را ادامه داد.

انتظار می رود داوان و پرابسیمران پس از شراکت درخشان خود در برابر RR دوباره نبرد را برای PBKS باز کنند، در حالی که رتبه سوم به Bhanuk Rajapaksa تعلق خواهد گرفت. متیو شورت نیز گزینه ای برای پنجاب کینگز است، اما بعید است که آنها بخواهند ترکیب برنده را به هم بزنند.

انتظار می رود جیتش شارما ویکت ها را حفظ کند، در حالی که سیکندررضا و شاهرخ خان قدرت شلیک بسیار مورد نیاز را فراهم می کنند. پس از آن ها هارپریت برار و سم کوران، بازیگر برجسته ای قرار خواهند گرفت که قول خود را نشان دادند اما استانداردهای مورد انتظار از او را برآورده نکردند.

در حمله بولینگ، كاغیس رابادا وارد هند شده است، اما بعید است به این زودی برای فرنچایز بازی كند. در غیاب او، الیس به همراه آرشدیپ سینگ به رهبری حمله بولینگ ادامه خواهد داد، در حالی که رائول چهار تهدید اصلی علیه سان رایزرز حیدرآباد خواهد بود.

پادشاهان پنجاب پیش بینی یازدهم: شیخار داوان (C)، پرابسیمران سینگ، بانوکا راجاپاکسا، جیتش شارما، سیکاندار رازا، شاهرخ خان، سام کوران، هارپریت برار، راهول چهار، ناتان الیس، آرشدیپ سینگ

موضوعات مطرح شده در این مقاله