سانجو سامسون یا سوپرمن؟ شکار شگفت انگیز کاپیتان RR برای اخراج پریثوی شاو در اینترنت برنده شد. نگاه کن

ببینید: سانجو سامسون یا سوپرمن؟  کاپیتان های RR: شکار خیره کننده برای اخراج پریثوی شاو برنده اینترنت شد

سانجو سامسون پریتوی شاو را در پشت کنده ها می گیرد.© توییتر

Sanju Samson یکی از مشارکت کنندگان قابل اعتماد در پشت کنده است. این بازیکن در بازی برای راجستان رویالز در مقابل دهلی کپیتالز، بازی خیره کننده ای را انجام داد تا بار دیگر درخشش خود را در نگهبانی ویکت ثابت کند. اجرای کامل تر از ترنت بوت در جریان تعقیب و گریز 200 اور دی سی توسط پریتوی شاو. توپی که توسط بولت در خارج از زمین قرار گرفته بود، به سمت شاو پرواز کرد و به لبه بیرونی بید او برخورد کرد. لبه جهت توپ را تغییر داد و سامسون، ویکت بان RR به سرعت به سمت راست او پرید و یک ضربه هیجان انگیز گرفت تا اینینگ های شاو را کوتاه کند.

صید را اینجا ببینید:

در مورد این بازی، راجستان رویالز در ورزشگاه کریکت بارساپارا با 57 ران از دهلی کپیتالز شکست داد تا دومین برد خود در این فصل را به ثبت برساند.

ترنت بولت و یوزوندرا چاهال هر کدام سه ویکت به دست آوردند، در حالی که راویچندران اشوین دو ویکت را به دست آوردند زیرا RR در تعقیب و گریز 200 ران دومی، DC را به 142 برای 9 محدود کرد.

پیش از این، جاس باتلر (79 امتیاز از 51) و یاشاسوی جیسوال (60 امتیاز از 31) شروعی درخشان داشتند و شیمرون هتمایر (39 امتیاز از 21) پایانی دراماتیک داشتند زیرا RR امتیاز 199 برای 4 را ارسال کرد. موکش کومار منتخب بولرها بود. . با اعداد 2 برای 36 برای DC.

دیوید وارنر، کاپیتان دهلی، برنده بازی شد و اولین بازی را به کاسه برد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله