ویکت مورد علاقه ویرات کوهلی یا روهیت شارما؟ پاسخ هوشمندانه ستاره هند پیسر به یک پرس و جوی مشکل

تصویر فایل ویرات کوهلی و روهیت شارما© توییتر

برای هر توپ‌بازی، به‌ویژه بازیکنی که در لیگ برتر هند بازی می‌کند، اخراج ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور و روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، جایزه نهایی است. صرف نظر از فرم آنها، شهرت این دو و آمار فوق العاده آنها آنها را به ویکت های پرطرفدار تبدیل می کند. در IPL 2023، کوهلی در بین بهترین عملکردها قرار دارد، اگرچه نرخ ضربه او مورد سوال است. روهیت با یک پچ ضعیف مبارزه کرده است و اخیراً با بیشترین تعداد اردک در IPL (16) برنده شده است.

با این حال، هر دوی آنها همچنان ویکت های ارزشمندی هستند. اخیراً در رویدادی از دیپاک چهار بازیکن ستاره CSK پرسیده شد: “ویکت مورد علاقه؟ روهیت شارما یا ویرات کوهلی؟ این یک مسابقه سخت است.”

چهار پاسخ هوشمندانه ای داشت: “من بارها روهیت بای را گرفتم. پس ویرات کوهلی.”

روهیت برای دویدن در این فصل IPL تلاش کرده است و تنها 184 ران در 18.39 و نرخ ضربه 126.89 به ثمر رسانده است. او در دو بازی اخیر نتوانست حساب خود را باز کند. در واقع، روهیت شانزدهمین اردک خود را که بیشترین تعداد در تاریخ IPL بود، در آخرین بازی مقابل چنای سوپر کینگز به دست آورد.

ویرندر سهواگ، بازکننده اسبق هند در برنامه Star Sports Cricket Live گفت: “روهیت شارما با توپ گیرها مبارزه نمی کند، او با خودش می جنگد. یک مانع ذهنی وجود دارد.”

“هیچ مشکلی با تکنیک ضربه زدن او وجود ندارد. سردرگمی در ذهن او وجود دارد. اما روزی که شروع به کار کند، تمام مسابقات قبلی را جبران خواهیم کرد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله