“خفاش یا پاهایش را نگه دارید”: استراتژی خنده دار ظهیرخان برای متوقف کردن سوریاکومار یاداو

Suryakumar Yadav در ضربه 83 ران خود در برابر RCB هفت چهار و شش شش زد.© BCCI/IPL

Suryakumar Yadav در فرم خیره کننده ای بوده و همچنان در فصل جاری لیگ برتر هند هدایت هندی های بمبئی را بر عهده دارد. این بازیکن 32 ساله در 5 بازی اخیر خود سه گل 50 به ثمر رسانده است، از جمله 83 گل در برابر رویال چلنجرز بنگلور در یک تعقیب و گریز پر تنش در روز سه شنبه. در میان رگه بنفش سوریاکومار با خفاش در IPL 2023، زهیر خان، بازیکن اسبق هند به شوخی گفت که مخالفان ممکن است مجبور شوند چوب او را پشت یا پشت پاهایش نگه دارند تا او را متوقف کنند.

“آنها باید خفاش را پشت سر بگذارند یا پاهایش را نگه دارند، او همینطور می زد. مرحله سختی وجود داشت، اما وقتی ریتم خود را پیدا کرد، خوب حتی بهتر شد. ظهیر به جیو سینما گفت: این هرگز خبر خوبی برای بازیکنان نخواهد بود.

ظهیر اضافه کرد که وقتی سوریاکومار در حال ضربه زدن است، هیچ ترتیب میدانی نمی تواند به بازیکنان کمک کند.

او می‌گوید: «آنطور که او خفاش می‌کند و روشی که به آن نزدیک می‌شود، هیچ مکان‌یابی نمی‌تواند به آنها کمک کند. هر بار که بازی آنها را می بینم، به نظر می رسد که بولرها سعی می کنند بیرون از گوشه بازی کنند، یک طرف را با چهار بازیکن کنار هم می گذارند و SKY هنوز در حال چهار ضربه زدن است و شما نمی توانید آن را متوقف کنید.

سوریاکومار در طول ضربه خود در برابر RCB، هفت چهار و شش شش را با نرخ ضربه ماموت 237.14 زد، زیرا MI با 21 توپ باقی مانده به هدف 200 رسید.

35 توپ خیره کننده او 83 و نیهال وادری 52 شکست ناپذیر باعث شد هندی های بمبئی یک پیروزی بزرگ با شش ویکت به ارمغان آورد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله