ویرات کوهلی کاپیتان RCB به دلیل نقض قوانین رفتاری در بازی IPL 2023 مقابل RR 24 میلیون روپیه جریمه شد.

تصویر فایل کاپیتان ویرات کوهلی ایستاده RCB© BCCI/IPL

ویرات کوهلی، کاپیتان ایستاده رویال چلنجرز بنگلور، پس از اینکه تیمش به آرامی از اتهامات وارده علیه راجستان رویالز در IPL 2023 در روز یکشنبه سبقت گرفت، با مبلغ هنگفتی جریمه شد. رویال چلنجرز بنگلور، که آقای ویرات کوهلی را به عنوان کاپیتان خود برای بازی مقابل راجستان رویالز منصوب کرده بود، پس از اینکه تیمش در جریان بازی تاتا لیگ برتر هند (IPL) مقابل راجستان رویالز در ورزشگاه ام چیناسوامی، در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) مقابل راجستان رویالز، با نرخ بالای آهسته مواجه شد، جریمه شد. در 23 آوریل 2023 در بنگلور” IPL در بیانیه ای گفت.

از آنجایی که این دومین تخلف تیمش در فصل تحت قوانین رفتاری IPL بود که مربوط به حداقل جرایم شرط بندی است، آقای کوهلی 24 لک جریمه شد و هر یک از اعضای تیم یازدهم بازی، از جمله بازیکنان تعویضی، 6 یا 25 روپیه جریمه شدند. درصد هزینه مسابقه، هر کدام کمتر باشد.”

نیم قرن شعله ور از فاف دو پلسیس و گلن ماکسول و به دنبال آن یک حرکت سه ویکت از هارشال پاتل، رویال چلنجرز بنگلور را به پیروزی هفت ران مقابل راجستان رویالز در مسابقه IPL 2023 در روز یکشنبه هدایت کرد.

با تعقیب 190، RR پس از اخراج زودهنگام جوس باتلر، با یاشاسوی جیسوال (47) و دیودوت پادیکال (52) 98 دوش را برای ویکت دوم انجام دادند و سپس هر دو متوالی حرکت کردند و به 182 برای شش محدود شدند. هارشال پاتل (3/32) منتخب بولرهای RCB بود. پیش از این، ماکسول 77 توپ از 44 توپ را به ثمر رسانده بود در حالی که فاف 62 توپ از 39 توپ برای RCB به ثمر رساند. کاپیتان ایستاده ویرات کوهلی (0) در اوور اول در مقابل ترنت بولت اخراج شد، اما دو پلسیس و ماکسول 127 را برای ویکت سوم اضافه کردند قبل از اینکه RCB کمی حرکت را در پایان از دست داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله