رقص آنوشکا شارما پس از جشن تهاجمی ویرات کوهلی در حالی که RCB RR را شکست داد. نگاه کن

واکنش ویرات کوهلی و آنوشکا شارما© توییتر

جمعیت حاضر در ورزشگاه ام چیناسوامی شاهد پیروزی درخشان رویال چلنجرز بنگلور در هفت ران در برابر راجستان رویالز بودند. RCB با بازی در پیراهن سبز خود، به لطف نیم قرن آتشین فاف دو پلسیس و گلن ماکسول، مجموع 189/9 را در 20 اور ثبت کرد. بعداً پس از اینکه هارشال پاتل سه ویکت را اسکالپ کرد، RR به 182/6 محدود شد. لحظه ای که RCB پیروزی خود را قطعی کرد، کاپیتان ایستاده ویرات کوهلی به سبک تهاجمی معمول خود جشن گرفت. با این حال، نقطه برجسته روز جشن بی نظیر همسر ویرات آنوشکا شارما بود.

RR به 10 ران آف 2 توپ نیاز داشت تا برنده شود وقتی هارشال یک توپ کندتر را به عبدالباسط زد که فقط می توانست یک توپ بگیرد. به محض اینکه توپ به مرز رسید، ویرات تهاجمی شد و آنوشکا به طور جادویی در جایگاه ها رقصید تا برد RCB را جشن بگیرد.

صحبت از مسابقه شد، یک ضربه دیرهنگام به رهبری دهرو ژورل برای راجستان رویالز کافی نبود، زیرا درگیری بین کاپیتان فاف دو پلسیس و گلن ماکسول منجر به پیروزی هیجان انگیز رویال چلنجرز بنگلور در هفت ران شد.

مکسول (77 توپ از 44 توپ) و دو پلسیس (62 توپ از 39 توپ) 127 دوش برای ویکت سوم از تنها 66 ارسال به RCB قدرت به 189 برای 9 در 20 اور به اشتراک گذاشتند.

دودوت پادیکال (52 توپ از 34 توپ) اولین پنجاه توپ خود در این فصل را به ثمر رساند و یاشاسوی جیسوال 47 گل برای شراکت 98 ران برای ویکت دوم به ثمر رساند، اما رویالز در تعقیب و گریز عقب افتادند و در پنج اور آخر شتاب بیشتری به دست آوردند.

ژورل با 34 توپ از 16 توپ (2×4؛ 2×6) یک حرکت کوتاه انجام داد و رویالز 61 ران در پنج اور آخر برای از دست دادن سه ویکت به ثمر رساند. اما آنها در پایان هفت ران کوتاه آمدند و به 182 برای 6 در 20 اور رسیدند.

رویالز در فینال به 20 ران نیاز داشت اما فقط توانست 12 را به ثمر برساند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله