ویرات کوهلی می گوید که او بهترین کریکت T20 خود را بازی می کند اما تاج IPL دست نیافتنی است

ویرات کوهلی می‌گوید که او دوباره بهترین کریکت بیست 20 خود را بازی می‌کند، اما در 34 سالگی، زمان برای قهرمانی در لیگ برتر هند برای این بازیکن فوق‌ستاره تمام می‌شود. کوهلی روز یکشنبه یک قرن دیگر برای رویال چلنجرز بنگلور گلزنی کرد – دومین گل او در همین تعداد بازی – و اکنون هفت تن IPL دارد، بیش از هر بازیکن دیگری. اما 101 او کافی نبود. گجرات تایتانز با شش ویکت برنده شد و آنها، چنای، بمبئی و لاکنو وارد پلی آف بزرگترین تورنمنت T20 جهان شدند.

بسیاری از مردم فکر می کنند کریکت T20 من در حال سقوط است. کهلی پس از آن گفت: من اصلاً چنین احساسی ندارم. فکر می کنم دوباره بهترین کریکت T20 خود را بازی می کنم.

ممکن است اینطور باشد، اما این فقط آخرین شکست IPL برای کوهلی و بنگلور بود. این فرنچایز از زمان آغاز مسابقات در سال 2008 هرگز در 16 تلاش موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است – آنها سه بار نایب قهرمان شدند.

کوهلی 9 فصل از آن فصل کاپیتان بنگلور بود و تصمیم گرفت در پایان فصل 2021 از تیم کناره گیری کند. در بحبوحه دوران سختی برای کهلی بود که جادو با خفاش او را رها کرد و او اعتراف کرد که مشکلات روانی دارد.

در سال 2020، او پس از یک جام جهانی فاجعه بار از کاپیتانی هند T20 کنار رفت و از سمت کاپیتان ODI اخراج شد. سپس از سمت سردار آزمون استعفا داد. کوهلی بعداً اعتراف کرد که “شدت را جعل می کند” تا یک جبهه شجاعانه داشته باشد و به همسرش، هنرپیشه بالیوود آنوشکا شارما “وفادار” شده است.

کوهلی در سپتامبر سال گذشته گفت: “وقتی از سمت کاپیتان کنار رفتم، فقط از MS Dhoni و هیچ کس دیگری پیام دریافت کردم.”

خیلی ها شماره من را دارند و در تلویزیون چیزهایی می گویند، اما هیچکس به من پیام نداده است.

معجزه ملبورن

کوهلی، 19 ساله، اولین بازی خود در هند را در همان سالی انجام داد که IPL شروع به کار کرد و سریع ترین بت زنی شد که در سال 2018 به 10000 دوش ODI رسید. او به عنوان سردار آزمون، هند را به صدر جدول رده بندی رساند و در سال 2019 تیمش را به اولین برد در سری تست در استرالیا رساند.

اما عملکرد ضعیف او باعث شد که تقریباً دو سال بدون مدیریت یک قرن در هیچ فرمتی پیش برود تا اینکه در سپتامبر گذشته با شکست 122 مقابل افغانستان به خشکسالی جام ملت‌های آسیا پایان داد. او آن را در اکتبر با 82 شکست در پیروزی خیره کننده T20 جهانی مقابل پاکستان در استرالیا دنبال کرد، مسابقه ای به نام معجزه ملبورن که حتی باعث احترام شدید رقبای سرسخت هند شد.

کوهلی به عقب نگاه نکرد و در چهار مسابقه سه صد ODI به ثمر رساند و سپس اولین قرن آزمایشی خود را در بیش از سه سال در برابر استرالیا در احمدآباد در ماه مارس زد.

ناامیدی

در این IPL، کوهلی و کاپیتان بنگلور، فاف دو پلسیس، یکی از مطمئن ترین زوج های افتتاحیه بوده اند که بیش از 1000 دوش را با هم به ثمر رسانده اند. این بازیکن آفریقای جنوبی بهترین گلزن فصل عادی بود. با کهلی سوم.

اما به استثنای گلن ماکسول استرالیایی، تیراندازی پایین تر، به ویژه دینش کارتیک، پایان دهنده شکست خورد. بولرهای بنگلور نیز در شرایطی که واقعاً مهم بود نتوانستند عملکردی داشته باشند.

دو پلسیس گفت: «فکر می‌کنم اگر با خودمان صادق باشیم، کمی سبک هستیم.

ما در طول فصل به طور مداوم از چند دوش صرف نظر کردیم، به خصوص در انتهای اینینگ.

و من فکر می کنم از منظر بولینگ، ما در طول بازی بسیار خوب و ثابت بودیم. او پس از شکست روز یکشنبه گفت: “شاید در وسط (در اوج)، ما آنقدر که می خواستیم ویکت نگرفتیم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله