ویرات کوهلی در تصویری جدید عشق بی پایان خود را به همسر آنوشکا شارما ابراز می کند. شکل را ببینید

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما© توییتر

ویرات کوهلی و آنوشکا شارما همچنان دو زوج مشهور هندی هستند که مورد بحث قرار گرفته است. در حالی که کوهلی یک کریکت باز معروف است که برای مدت طولانی هدایت تیم ملی هند را بر عهده داشته است، آنوشکا همچنان یکی از محبوب ترین بازیگران این کشور است. کهلی در جدیدترین پست خود در شبکه های اجتماعی عکس زیبایی در کنار همسرش آنوشکا به اشتراک گذاشت. در حالی که طرفداران برای آخرین عکس این زوج عزادار شده‌اند، کپشن برای درک “عشق بی پایان” آنها با یکدیگر کافی است.

در حالی که رویال چلنجر بنگلور کوهلی آماده مقابله با پایتخت دهلی است، او و آنوشکا اخیراً در حال پرسه زدن در پایتخت ملی دیده شدند. به نظر می رسد آخرین تصویر آنها نیز از رستورانی در دهلی گرفته شده باشد.

ویرات در چند روز گذشته، از زمانی که بازی بین RCB و Lucknow Super Giants به پایان رسید، در تیتر اخبار بوده است.

این رویارویی پر از درام بود و ویرات کوهلی و گوتام گامبیر پس از بازی با یکدیگر درگیر شدند که باعث تحریم هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) شد.
کوهلی مردی پرمشغله در طول بازی بود و اخراج تقریباً همه batsman های LSG را با شور و حرارت زیادی جشن می گرفت. او حتی در چندین درگیری با نوین الحق و آمیت میشرا بازیکنان لاکنو شرکت داشت. پس از پایان بازی، کهلی با شور و شوق قهرمانی این تیم را جشن گرفت. اما او به زودی خود را در مرکز یک درگیری لفظی با مربی LSG Gambhir یافت.

گامبیر و کوهلی هر دو 100 درصد از مبلغ بازی مربوطه خود را جریمه کردند، در حالی که نوین الحق از لاکنو نیز 50 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد.

از زمان وقوع این حادثه بسیار در مورد گامبیر و کوهلی گفته شده است، و کارشناسان و کارشناسان سابق کریکت نظرات خود را در مورد اختلافی که در روز دوشنبه در لاکنو فوران کرد، ارائه کردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله