ویرات کوهلی با بازی RCB مقابل SunRisers Hyderabad در یک بازی که باید برنده شود در کانون توجه قرار گرفته است.

ویرات کوهلی در کانون توجهات قرار خواهد گرفت زیرا رویال چلنجرز بنگلور به دنبال تقویت ادعای خود برای جایگاه پلی آف IPL در دیداری که باید در روز پنجشنبه مقابل سان رایزرز حیدرآباد برنده شود، خواهد بود. RCB اکنون با 12 امتیاز از همین تعداد بازی در رده پنجم قرار دارد و دو بازی ضروری برای تضمین حضور در پلی آف دارد. از سوی دیگر SRH از مسابقات خارج شده و با 8 امتیاز از 12 مسابقه در رده نهم قرار دارد.

کوهلی، همراه با کاپیتان فاف دو پلسیس، یکی از بهترین گلزنان RCB است، اما پس از ناکامی های متوالی – 18 در برابر راجستان رویالز و 1 در مقابل هندی های بمبئی – استاد مایل است که نتیجه بهتری در مقابل SRH ایجاد کند و کمک کند. علت طرف او

Du Plessis پیشتاز ران‌ها است و در فرم درخشانی بوده است و با 631 ران از 12 بازی با میانگین 57.36 در صدر فهرست دونده‌ها قرار گرفته است.

کوهلی با 438 دوش با میانگین 39.81 در شش دهه پنجاه بهترین بتمن بعدی RCB است. اما بر خلاف Du Plessis، کوهلی به اندازه کافی سازگار نبوده و گاهی اوقات با نرخ اعتصاب دست و پنجه نرم کرده است.

یکی دیگر از batsman های RCB که بر روی آن کار خواهد کرد، گلن ماکسول است که با ضربه های درخشان خود در پنج نیم قرن تاثیر زیادی گذاشته است.

RCB پس از شکست دادن راجستان رویالز با 112 ران در آخرین بازی خود، اعتماد به نفس بالایی دارد.

سوار بر دو پلسیس و دهه پنجاه ماکسول، RCB امتیاز 171 برای 5 را با وین پارنل (3/10) در شرکت مایکل بریسول (2/16)، کارن شارما (2/19) و محمد سراج (1/10) پیشتاز شد. ) برای جمع آوری RR برای 59 ناچیز.

در بخش بولینگ، بار دیگر مسئولیت تحویل کالا بر عهده Parnell، Siraj و Bracewell خواهد بود.

در آخرین مسابقه، RCB نیز پس از باخت مقابل MI و دهلی کپیتالز به مسیرهای پیروزی بازگشت.

از سوی دیگر، SRH با تبدیل شدن به دومین تیمی که از مسابقات حذف می شود، برای افتخار بازی خواهد کرد.

SRH مایل است با ثبت برد در دو بازی باقیمانده خود چیزی برای تشویق هواداران خود ارائه دهد.

برای SRH در این فصل، هم در باتینگ و هم در بولینگ، یک گردش کم رنگ بوده است.

با محرومیت هاینریش کلاسه و تا حدودی راهول تریپاتی، هیچ ضربه زن دیگری نتوانست به تیم برسد. SRH به شدت از فرم ضعیف آیدن مارکرام، کاپیتان خود، همانطور که از آفریقای جنوبی انتظار می رفت، ضربه خورده است.

هری بروک اولین بار قبل از ناپدید شدن جرقه ها را نشان داد و مایانک آگاروال در جایی دیده نشد.

در میان بول کاران SRH، بوونشوار کومار با 14 ویکت در 12 بازی موفق ترین بوده است، اما او به بهترین شکل خود نیز نگاه نکرده است.

مایانک مارکانده (12 ویکت از 10 بازی) تحت تأثیر قرار گرفت اما SRH به دلیل فرم ضعیف مارک یانسن، تی ناتاراجان و عمران مالیک به شدت آسیب دید.

تیم‌ها (از): رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج راوات، آویناش سینگ، مانوج بانداژ، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک (هفته‌انه)، سیدارث کائول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، محمد سراج، وین پارنل، هارشال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، کیدار جادهاو.

سان رایزر حیدرآباد: آیدن مارکرام (c)، عبدالصمد، راهول تریپاتی، گلن فیلیپس، آبیشک شارما، مارکو یانسن، فضلحق فاروکی، کارتیک تیاگی، بوونشوار کومار، تی ناتاراجان، عمران مالیک، هری بروک، مایانک آگارولاسن، هین ریچ ، مایانک مارکاند، ویورانت شارما، سامارث ویاس، سنویر سینگ، اوپندرا یاداو، مایانک داگار، نیتیش کومار ردی، آکال حسین و آنمالپریت سینگ.

این دیدار از ساعت 19:30 آغاز می شود. PTI SSC SSC AH AH

موضوعات مطرح شده در این مقاله