“وقتی شوبمن گیل و ویرات کوهلی کارهای زیادی انجام دادند…”: سارا علی خان در “Hatke” در IPL 2023

سارا علی خان و ویکی کاوشال در فینال IPL 2023 حضور داشتند.© اینستاگرام

فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز یک ماجرای تنگاتنگ بود که اولی در مسابقه برتر پیروز شد و پنجمین عنوان خود را به دست آورد. زارا هاتکه زارا باچک ستاره های ویکی کاوشال و سارا علی خان در این مسابقه حضور داشتند. این بازیگران ویدیویی از حضور خود در ورزشگاه در اینستاگرام منتشر کردند. در آن، می توان دید که بازیگران پس از برد CSK به یکدیگر امتیاز بالایی می دهند. حال و هوای شاد شرکا به وضوح در ویدیو منعکس شده است.

ویکی کاوشال پست خود را به شرح زیر عنوان کرد:بادله تره ماهی، لکه جو کوی ساری، دنیا بهی دده آگار، تو کیسه دنیا چاهیه.. برای پیروزی موج بزنید جودا، ستاره راک! چه مسابقه ای! جی تی … بهترین تیم مسابقات. بدیهی است که بازی یک برنده واقعی بود. #ipl2023 #ipplfinal (sic).”

همچنین از این دو بازیگر درباره تجربه حضور در فینال IPL سوال شد. “من قبلاً هیچ مسابقه زنده ای ندیده بودم. پس وقتی برای اولین بار یک مسابقه زنده را تماشا می کنید و MS Dhoni را می بینید، چه چیز دیگری می توانید بخواهید،” سارا علی خان در استار اسپورت با ویکی کاوشال در کنارش گفت. .

وقتی از کاوشال پرسیده شد که یکی از خفاش‌بازهای خانه را که بیش از همه آنها را تحت تأثیر قرار داده است، نام ببرد، گفت: «یاششوی (جیسوال). روش او خاص بود. سپس دیدن بازی او به شیوه ای که بازی می کرد بسیار مطمئن است. او چنین لطفی دارد. او قدرت زیادی ایجاد می کند.”

سارا گفت: “برای من زمان هتکه زمانی بود که ویرات کوهلی و شوبمن گیل هر دو در یک مسابقه صدها گل زدند. اما ویرات کوهلی پس از زدن یک گل بسیار خوب از زمین خارج شد. یک مسابقه عالی بود. هر دو اینینگ فوق العاده بود. کاملاً “خانه” بود.

از آنها در مورد کاسه‌زن «خاتکه» نیز سؤال شد و کاوشال نام ماتیشا پاتیرانا را به خود گرفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله