واکنش پریتی زینتا به ویکت شوبمن گیل در IPL 2023. طرفداران را شگفت زده کرد. نگاه کن

تماشا کنید: واکنش پریتی زینتاس به ویکت Shubman Giles در IPL 2023. طرفداران.

پریتی زینتا در جریان مسابقه IPL 2023 بین PBKS و GT© توییتر

پنجاب کینگز در بازی روز پنجشنبه خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 نتوانست گجرات تایتانز را شکست دهد، اما واکنش مالک پریتی زینتا به اخراج شوبمن گیل به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد. گیل توسط سام کوران برای 67 توپ خورد و زینتا نتوانست آرامش خود را حفظ کند. این بازیگر بالیوود در نزدیکی ویکت بسیار هیجان زده بود و با بازیگران ارباز خان و سونو سود جشن گرفت. این یک ویکت کلیدی برای میزبان بود اما خیلی دیر بود زیرا GT با شش ویکت بازی را برد.

گیل بالاترین گل را برای گجرات به ثمر رساند در حالی که ویدیمن ساها 30 ران 19 امتیازی به ثمر رساند.

با تعقیب یک هدف 154، بازکن‌های GT شروعی عالی داشتند، زیرا Wriddhiman Saha و Shubman Gill با بولینگ Arshdeep Singh برای چهار ویکت، 18 ران در اور سوم بازی جمع کردند.

کاگیسو رابادا سپس وارد اتک بولینگ شد و زمانی که ساها باتشمن خوب را برای 30 ران اخراج کرد، موفقیت بزرگی برای تیمش ایجاد کرد.

بولرهای پنجاب طلسم های خوبی انجام دادند تا گجراتی ها را از بازی شورت بزرگ باز دارند. ضربه زن چپ دست سای سودارسان سپس برای زدن خفاش بیرون آمد. پس از 10 اور، گجرات 80 بر 1 شد.

زمانی که آرشدیپ توپ کوتاهی را برای حذف ضربه گجرات به مدت 19 دقیقه انجام داد، اینینگ سودارسان متوقف شد. سپس کاپیتان هاردیک پاندیا برای ضربه زدن بیرون آمد.

سپس هارپریت برار به دور کاپیتان گجرات چرخید و پاندیا را برای 8 ران در پانزدهمین اوور بازی اخراج کرد. سپس دیوید میلر، مهاجم سخت‌گیر، وارد خفاش شد. از چهار توپ در اوور شانزدهم، گیل پنجاه توپ خود را در 40 توپ به ارمغان آورد.

سپس سام کوران با اخراج بتزن خطرناک گیل در آخرین اوور، موفقیت بزرگی را برای تیمش به ارمغان آورد. راهول تواتیا سپس با پنجاب وارد میدان شد که باید با 6 ران در 4 توپ پیروز شود و در پنجمین توپ آخرین اوور به برد تیمش برسد تا تیمش را با برد 6 ویکت به خانه بفرستد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله