جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شد، فهرست نارنجی و بنفش پس از مسابقه PBKS مقابل GT: تایتان‌های گجرات به رده سوم صعود کردند.

شوبمن گیل بتمن GT در فرم خوبی است.© BCCI/IPL

گجرات تایتانز به رهبری هاردیک پاندیا با پیروزی شش ویکت مقابل پنجاب کینگز در روز پنجشنبه در IPL 2023 به مسیرهای پیروزی بازگشت. موهیت با سرعت متوسط ​​بازگشت خود را با ارقام 2/18 نشان داد زیرا دارندگان GT PBKS را به 153 برای هشت نفر محدود کردند. شوبمن گیل سپس به نیم قرن خود رسید و در 19.5 اور پیروز شد. با این برد، GT با شش امتیاز از چهار بازی به رده سوم صعود کرد (NRR + 0.341). PBKS با چهار امتیاز از چهار بازی در رده ششم باقی مانده است (NRR -0.226). راجستان رویالز با شش امتیاز از چهار بازی (NRR +1.588) همچنان در صدر جدول است.

hmpu66e8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

Shikhar Dhawan کاپیتان PBKS با 233 دوش در 4 بازی همچنان در صدر لیست بهترین گلزنان قرار دارد. Shubman Gill از GT با 183 دوش در 4 بازی به رده پنجم جدول صعود کرد. یوزوندرا چاهال از RR (10 ویکت) در صدر فهرست بالاترین ویکت داران قرار دارد و پس از آن رشید خان از GT (9 ویکت) قرار دارد. یکی دیگر از بولرهای GT به نام آلزارا جوزف با 7 ویکت در رده چهارم قرار دارد و پس از آن آرشدیپ سینگ از PBKS نیز با 7 ویکت قرار دارد.

گجرات تایتانز با پیروزی شش ویکت مقابل پنجاب کینگز پس از بازگشت قابل توجه موهیت شارما به IPL و شوبمن گیل 49 توپ 67 در روز پنجشنبه به مسیر برگشت. Mohit با سرعت متوسط ​​بازگشت خود را با ارقام 2/18 نشان داد زیرا میزبان GT PBKS را به 153 برای هشت محدود کرد.

موهیت در اولین بازی خود در لیگ از سال 2020، در بازی ماقبل آخری استثنایی بود و تنها 6 ران دریافت کرد.

هنگامی که نوبت آنها به خفاش رسید، گیل با نیم قرن عالی خود پیشتاز شد زیرا GT تعقیب 154 تایی خود را در 19.5 اور تکمیل کرد، چهار روز پس از شکست مهیب از کلکته نایت رایدر.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله