واکنش هاردیک پاندیا به باخت گجرات تایتانز مقابل سرخپوستان بمبئی، «فقط راشد آمد…»

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، پس از باخت 27 ران تیمش مقابل هندیز بمبئی (MI) در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL)، گفت که احساس می‌کند تنها رشید خان از تیم آنها برای بازی ظاهر شده است و بولینگ آنها یکنواخت بوده است. ضربه شجاعانه رشید خان 79 (32) کافی نبود زیرا سرخپوستان بمبئی در روز جمعه در ورزشگاه وانکهده بمبئی، ماهاراشترا، در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در 27 ران پیروزی مقابل گجرات تایتانز به ثبت رساندند.

“احساس می‌کردم که خارج از تیم ما نیست، او (رشید) تنها کسی بود که ظاهر شد. نحوه ضربه زدن او، نحوه ضربت زدن او، فوق‌العاده بود. لازم نیست خیلی تلاش کنید (پس از آن نتیجه). به عنوان یک گروه، ما آنجا نبودیم. بولینگ همچنین ما بسیار یکنواخت بودیم. برنامه های روشنی نداشتیم یا آنها را اجرا نمی کردیم. ویکت بسیار صاف بود اما احساس می کردم 25 دوش اضافی دادیم. درباره او صحبت کردیم. (سوریا) بس است. یکی از بهترین بتزنان در کریکت T20. دیدی که اگر نقشه هایت را اجرا نکنی چه اتفاقی می افتد. برای من به عنوان یک توپ انداز بسیار مهم است که شما روشن باشید. من فقط می توانم زمین ها را تنظیم کنم. هاردیک در پست خود گفت: ما خیلی کم اجرا و قلب نداشتیم. این به قیمت بازی برای ما تمام شد. شدت بازی هم برابر بود. انتظار می رفت اتفاقی بیفتد، اما همه می دانند که در این سطح این اتفاق نمی افتد.” ارائه مسابقه

اولین ضربه زدن از GT، MI 218/5 را در 20 اور روی برد قرار داد. بازکن ایشان کیشان (31 توپ از 20 توپ) و کاپیتان روهیت شارما (29 توپ از 18 توپ) شروع سریع را با شروع سریع 61 دوش تضمین کردند.

با این حال، رشید خان بازکننده ها و نهال ودهرا (15) را حذف کرد تا MI را به 88/3 کاهش دهد. از آنجا «نمایش سوریاکوکار یاداو» بود. او با ویشنو وینود (30 توپ از 20 توپ) یک جایگاه 65 دونده برای ویکت چهارم قرار داد. سوریاکومار در نهایت اولین قرن IPL خود را به ثمر رساند.

رشید خان (4/30) منتخب بولرهای GT بود. موهیت شارما نیز ویکت گرفت.

با تعقیب 219، GT از همان ابتدا ویکت های خود را از دست داد. علیرغم اینکه ویجی شانکار 29 ران زد، آنها به 55/5 کاهش یافتند. اما یک همکاری 45 ران بین دیوید میلر (41 توپ از 26 توپ) و راهول تواتیا (14 توپ از 13 توپ) به GT کمک کرد تا به سه رقم برسد.

پس از برکناری آنان، رشیدخان به مبارزه ادامه داد. حتی زمانی که تیم خارج از رقابت به نظر می‌رسید، شش‌های او به کاهش حاشیه کمک کرد و مانع از کاهش نرخ بازی برای تیمش شد.

این بازیکن همه کاره افغان تنها در 32 توپ متشکل از سه توپ چهار و 10 شش توپ 79* به ثمر رساند. او با آلزاری جوزف (7*) در 88 دوش جایگاه نهم را برای ویکت قرار داد تا GT را در 20 اوور خود به 191/8 برساند. MI این مسابقه را با 27 ران برد.

آکاش مدوال (3/31) منتخب بولرهای MI بود. پیوش چاولا (2/36) نیز به روند چشمگیر خود در IPL 2023 ادامه داد. جیسون بهرندورف نیز ویکت گرفت.

سوریاکومار جایزه مرد مسابقه را به خاطر قرن پیروزش برنده شد.

MI با این برد با هفت برد و پنج باخت در رده سوم جدول قرار گرفت. آنها در مجموع 12 امتیاز دارند. GT با هشت برد و چهار باخت همچنان در صدر قرار دارد. آنها در مجموع 16 امتیاز دارند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله