“هیچکس به او وابسته نیست…”: بیانیه بزرگ ستاره سابق هند در مورد کاپیتان LSG KL Rahul

KL Rahul بتمن ستاره، مرحله سختی را در حرفه خود سپری می کند.© AFP

KL Rahul بتمن ستاره، مرحله سختی را در حرفه خود سپری می کند. چه کریکت بین المللی باشد چه فرنچایز، دویدن ها از خفاش راهول خشک شده اند. پس از یک دوره طولانی مبارزه با خفاش برای تیم هند، فرم راهول برای حق رای او در لیگ برتر هند (IPL) یعنی Lucknow Super Giants (LSG) بهترین نبوده است. راهول که در مسابقه Orange Cap سال گذشته با 616 دوش دوم شد، در چهار بازی LSG تاکنون 8، 20، 35 و 18 امتیاز کسب کرده است. با این حال، آکاش چوپرا، بازیکن همه کاره هند، معتقد است که این فرنچایز دیگر برای رسیدن به نتیجه به فرم کاپیتان وابسته نیست.

“لاکنو پس از پیروزی در کلیف هنجرز به وجود آمد. KL Rahul تا کنون حتی یک ران گل نزده است، اما هیچ کس اصلا روی او حساب نمی کند. من می بینم که کوئینتون دی کوک در این مسابقه بازی می کند و کایل مایرز کنار گذاشته شده است. مارکوس استوینیس عملکرد خوبی داشت. چوپرا در کانال یوتیوب خود گفت: نیکلاس پوران قبلاً کار خوبی انجام داده است.

افرادی مانند کایل مایرز، مارکوس استوینیس و نیکلاس پوران همگی برای LSG ظاهر شده‌اند، به‌ویژه با ظاهری نامناسب راهول، در حالی که کوینتون دی کوک، که دومین گلزن برتر این مجموعه در فصل گذشته بود، هنوز ظاهر نشده است.

با این حال، چوپرا بر این باور است که دی کوک جایگزین مایرز در ترکیب LSG برای دیدار روز شنبه برابر پنجاب کینگز خواهد شد.

دیپک هودا و کی‌ال راهول تا کنون عملکرد خوبی نداشته‌اند، اما هنوز از چهار بازی سه برد را کسب کرده‌اند که به این معنی است که در موقعیت خوبی قرار دارند. آیوش بادونی هم خوب بازی می کند. بنابراین شما می توانید KL Rahul را به همراه Quinton de Kock در حال باز شدن بازی ببینید. هودا می تواند دوباره در شماره 3 باشد، استوینیس در شماره 4، نیکلاس پوران در شماره 5 و سپس آیوش بادونی و کرونال پاندیا، این دستور ضربه زدن شما است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله