“او یک تمام کننده است”: آنیل کومبل ستاره پنجاب کینگز را پس از پیروزی مقابل لاکنو سوپر جاینتز تمجید می کند.

پنجاب کینگز برای بازی عصر شنبه مقابل لاکنو سوپر جاینتز به ورزشگاه اکانا در لاکنو رفت و در یک رقابت نزدیک با 2 ویکت پیروز شد. Supergiants توسط KL Rahul هدایت می شد که 74 ران (56b، 8×4، 1×6) به ثمر رساند تا به آنها کمک کند تا هدف خود را 160 دوش تعیین کنند. سام کوران که در غیاب شیخار داوان هدایت کینگز را بر عهده داشت، انتخاب بازیکنان بود و سه ویکت گرفت. پادشاهان در 3 اور بر آن غلبه کردند و به لطف اولین IPL سیکندررضا در نیم قرن (57، 41b، 4×4، 3×6) و 23 توپ از 10 توپ آتشین شاهرخ خان، به پیروزی رسیدند.

اجرای همه جانبه شاهرخ خان برای پادشاهان پنجاب به عنوان کارشناس فراموش نشد، سردار سابق آزمون هند، آنیل کومبل، عملکرد خان را در این برد تحسین کرد: “من فکر می کنم پنجاب در زمین بسیار چشمگیر بود. ارسال در زمین خوب بود، اما شکار فوق العاده بود، به خصوص از شاهرخ خان در عمق، آسان نیست زیرا شما نه تنها می خواهید زیر توپ قرار بگیرید، بلکه نگران خط آنجا هستید. از شاهرخ خان عالی بود.»

کومبل، که قبلاً بخشی از پادشاهان پنجاب بود، در ادامه به تمجید از خان برای اجرایش در جیو سینما پرداخت: «او یک تمام کننده است. این کاری است که او برای تامیل نادو در بازی‌هایی که برای آن‌ها انجام داده انجام می‌دهد و دیدن اینکه او کار را به پایان می‌رساند واقعاً خوب بود. او در بازی قبل نیز در پایان یک بازی کوتاه داشت. اما این یکی تحت فشار بود. آنها باید تقریباً 10 ران یک اور در دو اور آخر کاسه می زدند، در حالی که هارپریت برار در انتهای دیگر و سیکاندر رضا در اور قبلی از میدان خارج می شدند. این 23 خوش ساخت بود تا همه چیز را برای پنجاب جمع بندی کند. این به او اعتماد به نفس زیادی در نیمه دوم مسابقات می دهد.”

کینگز دید که سیکاندر رضا با خفاش یک تغییر مهم انجام داد تا با موفقیت هدف را تعقیب کند، که باعث شد تا پارتیو پاتل بازیکن سابق کریکت هندی او را در JioCinema به خاطر هدایت پنجاب به پیروزی تمجید کند.

“شما به یک بتمن با تجربه نیاز دارید، به خصوص در تعقیب و گریز مانند این. شيخار داوان بازي نمي‌كرد و آنها به يك ضربه‌زن براي كنترل مسابقه و كسي نياز داشتند كه بداند چه موقع يك بازي بزرگ را در مواقعي كه فرصت پيش مي‌آيد، تبديل كند. می دانست که پایان کرونال پاندیا پتانسیل بزرگ شدن را دارد و او این کار را انجام داد. او به تک‌نفره‌ها ادامه داد و هر وقت فرصتی پیدا می‌کرد، می‌دوید. در چند سال اخیر او در صحنه بین‌المللی بازی می‌کرد، فکر می‌کنم فقط زمان بود که او به اینجا آمد و عملکرد خوبی داشت.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله