هند علیه استرالیا: جان بوکانان می گوید Adjinka Rahan نباید سعی کند از Wira Kohli تقلید کند


هنگامی که استرالیایی ها از سال 1999 تا 2007 بر کریکت جهان تسلط داشتند ، جان بوکان به عنوان مربی مسئولیت داشت. مربی سابق که در اتاق رختکن استرالیا از نزدیک با مجریان برجسته همکاری می کند ، مربی سابق معتقد است که آژینکیا رهانه معاون آزمون تیم هند مانند ویراتا کولی نیست. گیم پلی آن است و اگر پشتیبانی از نظم میانی می خواهد در سری آینده موفق شود ، نباید سعی كند از كاپیتان خود تقلید كند. در تعامل اختصاصی با ANI از Brisbane Buchanan در مورد شانس هند در سری آینده ، در مورد چگونگی عدم حضور کوهلی در تیم صحبت کرد ، و او همچنین ایده سرعت حمله هر دو تیم را ارائه داد.

بوق تجاری

“جدایی ویراته از تیم ضربه بزرگی به شرکت هندی در استرالیا است. آنها اشتیاق ، رقابت و ایمان او را نسبت به آنچه در تیم می توانند از دست بدهند از دست خواهند داد. علاوه بر این ، آنها فاقد یکی از بهترین بتکنان کریکت جهان هستند.” گفت بوکان.

سرمربی سابق استرالیا افزود: “من در مورد رهان به عنوان یک رهبر و کاپیتان تصوری ندارم. او کهل نخواهد بود و نباید تلاش کند. اولین کار او کسب مسافت پیموده شده و مثال زدن به این روش خواهد بود.”

ناخدا کوهلی فقط یک آزمایش علیه استرالیا انجام می دهد و پس از دریافت مرخصی پدری از هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به خانه می رود. در نتیجه ، رهان در غیاب او هدایت خواهد کرد.

تیم هند در 13 نوامبر وارد استرالیا شد و تیم در حال حاضر در یک دوره قرنطینه است. با این حال ، تیم تمرین کرد و تیم تحت هدایت کهلی نیز اولین بازی خود را به عنوان بخشی از تیم در روز یکشنبه برگزار کرد.

“بله ، همیشه خوب است که مدتی در یک کشور خارجی باشید ، قبل از سری مسابقات مسابقات را انجام دهید. اگرچه امسال به دلیل COVID متفاوت است. بیشتر بازیکنان در طول IPL مدتی در” حباب “بوده اند و اکنون در تور استرالیا در چنین شرایطی ادامه خواهند داد. من انتظار دارم که بسیاری از بازیکنان هندی قبل از شروع سال نو اثرات این انسداد / انزوا را احساس کنند ، که ممکن است مشکلات خاصی را برای افراد و تیم ها ایجاد کند. “

گام زننده Ishant شارما در حال حاضر در آکادمی ملی کرکت کشور (NCA) به دست آوردن مجدد به صورت کامل و آغاز تور استرالیا. بوکانان احساس می کند اگر نتواند یک سریال آزمایشی برابر استرالیا بازی کند ، طرف هندی دلش برای او تنگ خواهد شد. مربی برنده جهان همچنین تأکید کرد که هند از پشتیبان محمد شامی و جاسپر بومری بی بهره است.

“من فکر می کنم حمله استرالیایی کامینز ، استارک ، هازلوود ، پتینسون ، ناصر ، لیون ، سوپسون به نظر می رسد حمله ای قوی تر و متعادل تر از هند است ، به خصوص وقتی که ایشانت در دسترس نیست. بازی در شرایط استرالیا ، کاتلرها به تجربه نیاز دارند. اشوین و کالدیپ بازی خوبی خواهند داشت. نقش پشتیبانی و می تواند عاملی در سیدنی باشد. اما هند فاقد پشتیبان از بومرا ، شامی و یداوا است. بومرا یک ضربان ساز عالی است. از قدرت بسیار خوبی برخوردار است. من فکر می کنم هند باید از آن به گونه ای استفاده کند که تا حد ممکن برای آن تازه باشد هر مسابقه آزمایشی ، “بوکان گفت.

طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود را در یک سری آزمایشات در خاک استرالیا به ثبت برساند. این تیم به کوهلی منجر نهایت با امتیاز 2 برنده سری: 1، و در حال حاضر آنها می خواهم برای حفظ جایزه “مرز-Gavascar”. با این حال ، در طول این سریال ، استرالیا تحت هدایت تیم پین بدون دو نفره استیو اسمیت و دیوید وارنر باقی ماند.

“این مطمئناً برای استرالیا یک ترکیب بسیار قویتر از سری قبلی است که در اینجا بازی کرده است. به شرطی که هر یک از مکانهای نزدیک به سریال بازی کند ، من فکر می کنم این واقعیت با ترکیب بولینگ هند ترکیب شود ، که ممکن است کمی از نظر تجربه و تنوع کم باشد ، یک تیم بولینگ استرالیایی که به نظر می رسد برای این مجموعه آماده است ، به علاوه یک عامل حباب زیستی COVID. “،” بوکان.

هفته گذشته یک قفل سخت در استرالیای جنوبی رخ داد زیرا موارد آلودگی COVID-19 ناگهان ظاهر شد. اولین تست قرار است در آدلاید در تاریخ 17 دسامبر برگزار شود و این مسابقه با رقابت شبانه روزی برگزار می شود.

مربی سابق استرالیا گفته است كه هیچ جایگزینی نمی بیند زیرا اوضاع COVID در استرالیا كنترل شده است. استرالیا همیشه ترجیح می دهد در اولین آزمون در بریزبن بازی کند. با این حال ، من نمی بینم که برنامه تغییر می کند ، زیرا “آدلاید” شکست خورده است. اگرچه COVID هنوز در کشور جریان زیادی دارد ، اما هنوز تحت کنترل است. به هر روشی تغییر خواهد کرد در طول تور قطعاً برنامه را تغییر می دهد ، که می تواند یک چالش اضافی برای هند در طول تور باشد ، “بوکانان گفت.

در حال حاضر ، چهارمین سری آزمایش بین هند و استرالیا قرار است در بریزبن برگزار شود. استرالیا سابقه بسیار خوبی در بریزبن دارد و محل برگزاری آن به نوعی قلعه این مهمانی تبدیل شده است.

بالا رفته

بوکانان در پاسخ به سوالی برای رمزگشایی از موفقیت استرالیا در بریزبن پاسخ داد: “گابا مکانی برای سازگاری همه بازیکنان است. فقط این نیست که بتمن ها باید با ریباند سازگار شوند و سرعت گل را برای 2 و 3 روز آزمایش افزایش دهند. اما بولرها باید تنظیم کنید تا طول مناسب را بیابید تا بتمن ها توپ بازی کنند. “Gaba” یک ویکت است که هر روز ، گاهی اوقات ، در هر جلسه مشکلات مختلفی را برای بتسمن ها و کاترها ایجاد می کند. این به دلیل گرمای بریزبن است.

“روز اول رطوبت در ویکت را می بیند تا از خشک شدن و ترک خوردن بیش از حد روز 5 جلوگیری کند. به همین دلیل ممکن است چرخنده ها در چند جلسه اول روز اول حضور داشته باشند زیرا توپ سطح را تصرف می کند. روزهای 2 و 3 ویکت را مشاهده خواهید کرد. اگر هوا گرم بماند و باران و رعد و برق در تابستان زیاد نباشد ، در آخرین جلسه روزهای 4 و 5 ، جهشی کمی ناهموارتر اتفاق می افتد. بازیکنان بسیار خوبی با شرایط متغیر دروازه سازگار می شوند. ، و هر دو ضرب و شتم و بولینگ اگر بتوانند این کار را انجام دهند ، می توانند در Gabe بسیار موفق باشند. “

مباحث ذکر شده در این مقاله