استرالیا و هند 20-20-21: شوبمن گیل با دور اول استرالیا “خوشحال” شد و هنوز هیچ هدف شخصی ندارد

استرالیا علیه هند 2020-21: شوبمن گیل

استرالیا در مقابل هند 2020-21: شوبمن گیل بخشی از تیم های ODI هند است و برای سفر به استرالیا آزمایش می کند.© شوبمن گیل / اینستاگرام


در آستانه سریال های آینده مقابل استرالیا ، بیتمن هند ، شوبمن گیل اظهار داشت که اهداف شخصی را تعیین نمی کند ، اما چشم به راه تور است. گیل بخشی از تیم های هندی ODI و Test است. گیل در ویدئویی که در صفحه رسمی توییتر کلکته منتشر شد گفت: “من واقعاً مشتاقانه به استرالیا نگاه می کنم زیرا این اولین سفر من است. از کودکی همیشه مسابقات هند و استرالیا را تماشا می کردم. من بسیار هیجان زده هستم.” نایت سواران (KKR).

بوق تجاری

وی افزود: “منظورم این واقعیت است که بسیاری از دوستانم با این تیم سفر هیجان انگیزی خواهند داشت. من در واقع هیچ هدف شخصی تعیین نکردم ، اما واقعاً منتظر تور هستم.”

جیل فصل خوبی از لیگ برتر هند (IPL) را با KKR آغاز می کند. در فصلی که اخیراً در امارات متحده عربی به پایان رسیده است ، خفاش راست دست در 14 مسابقه 440 سری به ثمر رساند.

هند و استرالیا قصد دارند در سه ODI ، سه T20I و چهار آزمایش با یکدیگر بازی کنند. هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I در برابر یکدیگر بازی می کنند و سپس هر دو طرف تمرکز خود را به طولانی ترین قالب بازی تغییر می دهند.

یک تیم هندی از هر سه قالب از دبی وارد استرالیا شد و اکنون هر بازیکن جلسات شبکه خود را برای آمادگی کامل آغاز کرده است.

کاپیتان هندی Koli فقط اولین تست را در برابر استرالیا برگزار می کند. وی سپس پس از دریافت مرخصی پدری از شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) راهی خانه می شود.

بالا رفته

طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود را در یک سری آزمایشات در خاک استرالیا به ثبت برساند. تیم تحت هدایت کولی در یک بازی چهار مسابقه ای با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد و اکنون آنها برای حفظ جام “Border-Havascar” تلاش خواهند کرد.

اولین تست هند و استرالیا از 17 دسامبر در آدلاید اول آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله